AH Mobiel voor iedereen

Met AH Mobiel willen we het je zo makkelijk mogelijk maken. Geen beltegoed meer? Opwaarderen gaat heel makkelijk met AH Mobiel prepaid bellen. Liever alleen internet op je telefoon? Dan is AH Mobiel prepaid internet misschien wel een goede keuze.

Het gemak van Slim Only

Met AH Slim Only heb je het gemak van een abonnement, zonder dat je vast zit aan een contract of kosten achteraf hebt. Met AH Slim Only bepaal je zelf je bundel zodat je nooit met te veel of te weinig internet, belminuten of sms'jes zit.

Belangrijke informatie over netwerk aanpassingen

AH Mobiel maakt gebruik van het netwerk van KPN. Per 01-12-2027 stopt KPN met de ondersteuning van 2G, om meer ruimte te geven aan 4G.
Mogelijk heeft dit impact op jouw telefoongebruik.

Heeft u een SMS-bericht ontvangen? Lees dan hieronder meer informatie die voor u bedoeld is. Geen bericht ontvangen? Dan zijn uw instellingen helemaal goed en hoeft u niets te doen.

SMS met link: ah.nl/simupdate

U gebruikt nog een AH Mobiel simkaart met oude AH Mobiel instellingen. Hierdoor kunt u nog niet optimaal gebruikmaken van het mobiele netwerk. Daarom gaat AH Mobiel uw siminstellingen updaten. U krijgt van ons een sms bericht met een datum wanneer dit bij u gebeurt. Lees hier wat u moet doen.

SMS met link: ah.nl/simwissel

Heeft u een SMS ontvangen om uw simkaart te wisselen? Dan komt jouw simkaart niet in aanmerking voor de update op afstand die hierboven benoemd staat.

U wordt verzocht om uw mobiele nummer in te vullen op simwissel.ah.nl en ontvangt hierna de nieuwe simkaart thuis. Let op, deze wissel is enkel éénmalig uit te voeren per (AH)mobiele nummer.

AH Mobiel klantenservice

De AH Mobiel Klantenservice is bereikbaar met je AH Mobiel SIM-kaart op nummer 1200 of via 0900-2466243, hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten.

• maandag t/m vrijdag 08.00 – 22.00 uur

• zaterdag 09.00 – 17.00 uur

• gesloten op zon- en feestdagen