Jouw partner in de zorg

Wij begrijpen dat de zorg een speciale doelgroep is die een menselijke aanpak verdient met extra service. Het is ons doel om jou zo veel mogelijk te helpen bij het regelen van de boodschappen. Het accountteam staat daarom voor je klaar met:

  • Een vast aanspreekpunt voor persoonlijk contact
  • De mogelijkheid tot vaste bezorgmomenten
  • Het regelen van achteraf betalen, op rekening of automatische incasso, ook met meerdere locaties

Ook bestel je makkelijk alles voor elk eetmoment, al je Etos-producten, Prijsfavorieten en het grootste biologische assortiment.

Vragen? Mail ons via ahzakelijk@ah.nl

Even voorstellen, wij zijn het accountteam Albert Heijn Zakelijk

Heb je vragen over het inschrijven met meerdere groepen op locatie? Of wil je een vast bezorgmoment regelen? Geen probleem, wij helpen je. Mail ons je vragen en wij nemen contact met je op om samen alles te regelen. Zo heb jij meer tijd over voor het echte werk.

Anne Rein Bruijninckx - Accountspecialist

“Ik help onze klanten met oplossingen die passen, maakt niet uit hoe groot of klein.”

Flore Rottinghuis - Accountspecialist

"Mijn focus is dat klant zich kunnen concentreren op hún klanten. Daarom wil ik ze graag ontzorgen door persoonlijk contact, goed te luisteren en door aan alle behoeften van de klant te voldoen."

Coen Vermeer - Accountspecialist

"Ik help u, in de zorgsector en voor elk kinderdagverblijf, graag met het regelen van "alles" voor de voeding voor iedereen in uw woningen en locaties!

Marcel van Kampen  - Commercieel Assistent

"Ik vind het supergaaf om elke dag weer het onderscheid te mogen maken voor onze klanten. Ik doe dit al 37 jaar met heel veel plezier bij ons prachtige bedrijf Albert Heijn waar ik supertrots op ben."

Noah Papavoine - Commercieel Assistent

"Ik zorg er graag voor dat wij boodschappen doen makkelijk maken voor onze klant."

Ellen Kirkoryan - Manager accountteam

"Het is een fijn idee om onze klanten dezelfde vertrouwde producten te leveren als dat ze thuis ook gewend zijn. Binnen het accountteam zorg ik ervoor dat wij samen de zorgmarkt kunnen dienen!"

Mitra Zijm - Manager accountteam

"Ik zorg dat het accountteam alle ruimte heeft om klaar te staan voor onze zorgklanten. Samen kijken we naar de beste oplossingen per vraag per klant, om zo dé partner te worden in de zorg."

Diane Klok - Director AH Zakelijk

"Wij bezorgen al een groot deel van de Care-markt en samen met onze partners willen we hier verdere stappen in zetten. AH wil beter eten beschikbaar maken voor iedereen. Dus ook voor de zorg!"

Pepijn Janssen  - Manager Business Development

"Ik ben altijd op zoek naar de nieuwste ontwikkelingen in de zorgmarkt. Door te spreken met verschillende klanten, krijg een goed beeld van de klantbehoefte en creëren we samen passende oplossingen."

Albert Heijn Zakelijk als partner van Sherpa

Sherpa ondersteunt mensen met een beperking bij het wonen, werken en de zorg van alledag. Er zijn ruim honderd locaties met 1.500 medewerkers en evenzoveel cliënten. Inkoper Karin Hildebrand vertelt over de rol die AH Zakelijk heeft in haar organisatie.

“Onze locaties werken autonoom, hebben hun eigen budgetten en bepalen zelf hoe en waar ze boodschappen doen. Soms gaan medewerkers met cliënten naar een winkel, maar meestal worden de boodschappen op de locatie bezorgd. Die tijdwinst is handig in een sector met een enorme werkdruk.”

Favorieten
"Het bestellen gaat snel en simpel, dankzij de toegankelijkheid van de webshop. De recepten uit de Allerhande worden op de locaties regelmatig gebruikt als basis voor de maaltijd. Heel handig allemaal.”

Karin Hildebrand - Inkoper bij stichting Sherpa

“ Albert Heijn behoort tot de favorieten: ruim zeventig locaties hebben een account. Dat komt, denk ik, ook omdat iedereen wel Albert Heijn en de producten kent. Dat voelt meteen vertrouwd aan. ”

Karin Hildebrand - Inkoper bij stichting Sherpa

Partner
“Wij hebben een mantelovereenkomst. Daaronder hangen de accounts van de locaties. Dat werkt prima. Onze accountmanager spreek ik een paar keer per jaar. Soms hebben we tussendoor contact, bijvoorbeeld als blijkt dat er veel statiegeldflessen nog niet zijn ingeleverd. Dat is zonde. Of toen er een budgettool kwam met tips om goedkoper te kunnen koken. Dit soort dingen deel ik uiteraard met de locaties."

"Ook meld ik me bij de accountmanager als er bij Albert Heijn iets misgaat – wat gelukkig niet vaak voorkomt. Maar als het gebeurt, dan nemen ze mijn klacht altijd serieus en zoeken ze net zo lang tot er een goede oplossing is. Ook bezocht onze accountmanager Coen een keer een van onze locaties om te ervaren wat we doen en hoe de rol van Albert Heijn in het proces kan verbeteren. Met zo’n houding heb je toch een streepje voor en ben je gewoon een echte partner.”