Helaas, deze actie is inmiddels afgelopen
Klik hieronder op 'Bekijk alle acties' voor het actuele overzicht.
Denk jij soms bij het gebruiken van jouw favoriete Albert Heijn product; dat kan beter, duurzamer en of gebruiksvriendelijker? Komt er bijvoorbeeld te veel product uit, of blijft er juist te veel in achter? Gooi je soms te veel weg omdat de portie te groot is, of blijf je gewoon met te veel verpakking zitten? Dit is je kans! Deel jouw verpakkingservaring met ons en wie weet word jij door ons team van deskundige uitgenodigd als VIP op ons hoofdkantoor om de weg naar de oplossing van dichtbij mee te maken en feedback te geven op het proces.
Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen. Dat is waar Albert Heijn voor staat. We willen met elkaar de wereld beter achterlaten. Dat doen we bijvoorbeeld door voortdurend te kijken hoe we minder of beter verpakkingsmateriaal kunnen gebruiken. Onze ambitie is om in 2025 de eigen-merkverpakkingen 100% recyclebaar te maken en 20 miljoen kilo minder verpakkingsmateriaal te realiseren ten opzichte van 2018. Elke dag zetten we stappen groot en klein om deze ambitie te realiseren. Daarbij nemen we allerlei factoren mee, zoals recyclebaarheid, milieu-impact, zwerfafvalgevoeligheid, maar ook houdbaarheid en of de verpakking voldoende beschermt tijdens transport.
Tijdens de eerste editie van de Albert Heijn Packathon werden zoveel goede ideeën gepitcht dat het moeilijk kiezen was voor de jury. Daarom werden twee teams uitgeroepen tot winnaar en was er een runner up. De winnende teams zijn samen met Albert Heijn aan de slag