1. Op de Algemene Verkoopvoorwaarden en alle Bestellingen is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Alle geschillen die samenhangen met of voortvloeien uit de Bestellingen worden bij uitsluiting voorgelegd aan de ter zake bevoegde rechter te Haarlem.
2. Indien één (1) of meer bepalingen van de Algemene Verkoopvoorwaarden nietig wordt verklaard laat dat de geldigheid van de overige bepalingen onverlet. Albert Heijn en Klant zullen in dat geval de nietige bepaling(en) vervangen door een rechtens toelaatbare bepaling die zo dicht mogelijk het doel van de nietige bepaling(en) benadert.
3. Klant is niet gerechtigd de rechten en verplichtingen uit hoofde van de Bestelling zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Albert Heijn over te dragen aan een derde nog enige aan Klant gelieerde onderneming.
II: Aanvullende Algemene voorwaarden mobiele applicatie "AH App"
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op zowel het gebruik van de applicatie Appie ("AH App") als alle informatie, diensten en leveringen die via Appie worden aangeboden ("Diensten"). De AH Appen de Diensten worden u aangeboden door Albert Heijn B.V., ingeschreven in Handelsregister KvK Amsterdam onder nummer 35012085, gevestigd aan de Provincialeweg 11 (1506 MA) te Zaandam (hierna: "Albert Heijn").
1. AH App
De AH App is gratis te downloaden via de App Store. Door het downloaden van de AH Appverkrijgt u een niet-exclusief en niet overdraagbaar recht om Appie te gebruiken op een smartphone of tablet die in uw bezit is. U mag de AH App niet distribueren en/of beschikbaar stellen op welke wijze dan ook en u mag de AH App niet aansluiten op een netwerk waardoor andere apparaten van de AH App gebruik zouden kunnen maken. U mag de AH App niet deassembleren, decompileren of onderwerpen aan reverse engineering. Wij kunnen niet garanderen dat de AH App foutloos en ononderbroken zal functioneren. Op ieder gewenst moment kunnen wij het aanbieden van de Diensten staken, hiermee eindigt ook uw recht om gebruik te maken van de AH App. Op het moment van beëindiging van het gebruiksrecht zult u de AH App niet meer gebruiken en van uw smartphone of tablet verwijderen.
2. AH App op Android toestellen
Het is mogelijk de AH App gratis te downloaden vanuit de Google Android Market alle Android toestellen met het Android besturingsysteem. Gezien de grote hoeveelheid Android toestellen, kunnen wij u niet altijd technische ondersteunen en kunnen dus niet garanderen dat de AH App op alle toestellen foutloos zal functioneren.
3. Privacy
Op de verwerking van persoonsgegevens van klanten via de AH App, is het Privacy- en Cookiebeleid van Albert Heijn B.V. van toepassing.
4. Intellectuele eigendomsrechten
Alle intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot (i) de AH App en (ii) de Diensten, waaronder die met betrekking tot de programmatuur, teksten, beelden en geluiden berusten bij Albert Heijn en/of bij diegene van wie wij een licentie verkregen hebben. Dit betekent onder meer dat het niet is toegestaan om zonder onze toestemming de vermelde informatie en/of de AH App openbaar te maken, te verveelvoudigen en/of te bewerken, behalve voor persoonlijk gebruik.
5. Informatie via de AH App applicatie
De AH App en de Diensten kunnen van tijd tot tijd worden aangepast. Indien u fouten in de AH App en/of de Diensten aantreft, zouden wij het zeer op prijs stellen dat u ons dat meldt via onze Klantenservice.
III: Algemene voorwaarden AH Fotoservice
1. Levertijd
Alle opdrachten worden zo snel mogelijk uitgevoerd. Lichte vertragingen in de levering geven geen recht op annulering van de opdracht of schadevergoeding.
2. Klachten en aansprakelijkheid
Wij doen ons uiterste best om uw foto's conform uw wensen af te drukken. Eventuele klachten dienen uiterlijk twee weken na aflevering van de door u gegeven opdracht aan ons kenbaar te worden gemaakt. De aansprakelijkheid van Albert Heijn bij gegronde klachten over beschadiging, tenietgaan, vermissing of niet tijdige ontwikkeling van het door u aangeleverde materiaal is beperkt tot heruitvoering van de opdracht dan wel, indien heruitvoering niet mogelijk is, verstrekking van een gelijke hoeveelheid soortgelijk nieuw filmmateriaal.
3. Beveiliging
Wij gaan ervan uit dat u uw digitale beeldbestanden zelf goed opslaat en beveiligt. Een beveiligde opslag van de door u aan ons verstrekte bestanden vindt namelijk niet plaats. De aan ons gezonden beeldbestanden en overige gegevens worden na uitvoering van de opdracht vernietigd.
4. Intellectuele eigendomsrechten
De auteursrechten op de door u vervaardigde foto's blijven uiteraard bij u berusten.
U bent verantwoordelijk voor de inhoud van de door u aan ons verstrekte beeldmaterialen. Wij wijzen u er op dat het niet is toegestaan auteursrechtelijk beschermde werken te verveelvoudigen (anders dan voor privé-doeleinden) of deze te bewerken. Indien wij constateren dat het materiaal dat u via deze site aanbiedt niet voldoet aan de toepasselijke regelgeving (zoals het Wetboek van Strafrecht of de Auteurswet), zullen wij hiervan aangifte doen bij de politie. In dat geval zullen de betrokken bestanden en gegevens niet worden vernietigd.
5. Ophalen bewerkt materiaal
Bewerkt foto- en filmmateriaal zal maximaal 3 maanden -gerekend vanaf de dag dat het door u bij Albert Heijn kan worden opgehaald- worden bewaard. Indien foto- en filmmateriaal niet tijdig wordt opgehaald, zal dit door Albert Heijn worden vernietigd. Daarmee vervallen alle aanspraken die u op het materiaal zou kunnen doen gelden.
IV: Aanvullende Algemene voorwaarden AH Mobiel
1. Prijzen
De tarieven van AH Mobiel zijn op te vragen via deze pagina via de AH Mobiel Klantenservice. Deze tarieven kunnen wijzigen. Wijzigingen worden in ieder geval aangekondigd via www.ah.nl/mobiel.
2. Kwaliteit van de diensten via AH Mobiel
In geval van verlies, diefstal of het anderszins verloren gaan van de SIM kaart na aankoop, kan tot het moment van het blokkeren van uw SIM kaart geen aanspraak worden gemaakt op teruggave van het eventuele resterende beltegoed.
3. Verlies en diefstal
In geval van verlies, diefstal of het anderszins verloren gaan van de SIM kaart na aankoop, kan tot het moment van het blokkeren van uw SIM kaart geen aanspraak worden gemaakt op teruggave van het eventuele resterende beltegoed.
4. Geschillenregeling
Hieronder staat de geschillenregeling die geldt bij geschillen tussen u en AH Mobiel over de totstandkoming of de uitvoering van de overeenkomst met betrekking tot door AH Mobiel te leveren of geleverde diensten:
- 1. Geschillen kunnen zowel door u als door AH Mobiel worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Telecommunicatie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.
- 2.a. Een geschil wordt door de geschillencommissie slechts in behandeling genomen indien u uw klacht eerst schriftelijk aan AH Mobiel heeft voorgelegd. Dat kan schriftelijk bij AH Mobiel, Antwoordnummer 10279, 3000 XS Rotterdam.
- 2.b. AH Mobiel zal hierop binnen 30 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk reageren, tenzij dat redelijkerwijs niet mogelijk is. In dat geval zal aan u binnen die termijn schriftelijk kenbaar worden gemaakt wanneer de inhoudelijke reactie uiterlijk aan u wordt medegedeeld.
- 3. Binnen 30 dagen na ontvangst van de inhoudelijke reactie van AH Mobiel, dan wel binnen 30 dagen na het verstrijken van de datum waarop volgens het bepaalde in het tweede lid onder b. had moeten worden gereageerd, kunt u het geschil aanhangig maken bij de Geschillencommissie Telecommunicatie.
- 4. Wanneer u een geschil voorlegt aan de geschillencommissie is AH Mobiel aan het advies van de commissie gebonden. Indien AH Mobiel een geschil wil voorleggen aan de geschillencommissie, dan wordt u gevraagd om binnen 5 weken uit te spreken of u hiermee akkoord gaat. AH Mobiel dient daarbij aan te kondigen dat zij zich na het verstrijken van voornoemde termijn vrij zal achten het geschil aan de gewone rechter voor te leggen.
- 5. De geschillencommissie doet uitspraak met inachtneming van de bepalingen van het door haar geldende reglement. Het reglement van de geschillencommissie wordt desgevraagd toegezonden. De beslissingen van de geschillencommissie geschieden bij wege van bindend advies. Voor de behandeling van een geschil is een vergoeding verschuldigd. Meer informatie vindt u op www.sgc.nl.
5. Overige
In aanvulling op het bepaalde onder artikel 1. Privacy in het algemene deel van de algemene voorwaarden geldt in het geval u op de Welkomstbon uit het SIM-pakket heeft aangegeven geen bezwaar te hebben tegen het gebruik van uw gegevens door Albert Heijn, dat wij uw gegevens tevens gebruiken voor het doen van op uw belgedrag afgestemde tips, voordeelaanbiedingen of speciale diensten voor AH Mobiel gebruikers.
V: Aanvullende Algemene voorwaarden Albert Heijn Cadeaukaarten
1. Algemeen
Deze Aanvullende Algemene voorwaarden Cadeaukaarten ('deze voorwaarden') zijn van toepassing op de relatie tussen Albert Heijn en de koper, de ontvanger en/of de gebruiker van een Albert Heijn Cadeaukaart. Door een Albert Heijn Cadeaukaart te kopen en/of te gebruiken aanvaardt u de op dat moment geldende voorwaarden.
Deze voorwaarden kunnen te allen tijde door Albert Heijn worden gewijzigd. De meest recente versie kunt u vinden op www.ah.nl/cadeaukaarten. Gewijzigde algemene voorwaarden zijn direct van toepassing.
De Albert Heijn Cadeaukaart wordt uitgegeven door Albert Heijn B.V., ingeschreven in Handelsregister KvK Amsterdam onder nummer 35012085, gevestigd aan de Provincialeweg 11 (1506 MA) te Zaandam (hierna: "Albert Heijn").
2. Aankoop van de Albert Heijn Cadeaukaart
De Albert Heijn Cadeaukaart wordt tegen betaling bij de kassa geladen met een bedrag van uw keuze, van minimaal € 5,- tot maximaal € 150,-. Het nader opwaarderen van de Cadeaukaart is niet mogelijk.
Een Albert Heijn Cadeaukaart kan na aankoop niet meer worden geruild of retour genomen worden.
3. Bezit van de Albert Heijn Cadeaukaart
Een Albert Heijn Cadeaukaart is overdraagbaar en is niet persoonsgebonden.
De bezitter van een Albert Heijn Cadeaukaart is verantwoordelijk voor het gebruik en het bewaren van de Albert Heijn Cadeaukaart.
4. Betalen met de Albert Heijn Cadeaukaart
Met een Albert Heijn Cadeaukaart kunt u in alle Albert Heijn winkels, en de bemande kassa's van AH To Go winkels, in Nederland en België betalen of een deelbetaling doen. De Albert Heijn Cadeaukaart kan niet gebruikt worden voor online bestellingen.
Het betaalde bedrag wordt na iedere aankoop afgeschreven. Het resterende saldo, indien aanwezig, blijft op de Albert Heijn Cadeaukaart staan.
Het tegoed op de Albert Heijn Cadeaukaart heeft een maximale geldigheid van drie jaar na aankoop van de Cadeaukaart. Na het verstrijken van de geldigheidsduur kunt u geen aanspraak meer maken op het eventueel op de Cadeaukaart resterende saldo.
5. Gebruik van de Albert Heijn Cadeaukaart
Het saldo op een Albert Heijn Cadeaukaart kan niet ingewisseld worden voor contant geld.
Albert Heijn is niet verantwoordelijk voor de gevolgen van verlies, diefstal, beschadiging en/of misbruik van een Albert Heijn Cadeaukaart.
Albert Heijn heeft het recht maatregelen te treffen indien er sprake is van (een vermoeden van) diefstal, beschadiging of misbruik van de Albert Heijn Cadeaukaart, zoals het doen van nader onderzoek en het eventueel intrekken of blokkeren van de Albert Heijn Cadeaukaart of het saldo op de Albert Heijn Cadeaukaart. Bezitters van de Albert Heijn Cadeaukaart dienen daartoe alle gevraagde medewerking verlenen.
Albert Heijn keert onder geen beding saldo uit van een gestolen of verloren Albert Heijn Cadeaukaart.
Albert Heijn heeft het recht om het gebruik van een Albert Heijn Cadeaukaart te ontzeggen indien daarmee wordt gefraudeerd of een poging daartoe wordt ondernomen.
6. Verdere informatie en Klantenservice
Kijk voor informatie en de meest gestelde vragen op www.ah.nl/cadeaukaarten.
De Albert Heijn Cadeaukaarten Klantenservice is bereikbaar via: www.ah.nl/klantenservice.