Bonusaanbiedingen

Veelgestelde vragen over Bonusaanbiedingen

Hoe werken Bonusaanbiedingen als ik online boodschappen bestel?

Als je een Bonuskaart hebt, kan je ook online Bonuskorting krijgen. Check wel even of je je Bonuskaart al hebt toegevoegd aan ‘Klantenkaarten’ in je profiel.

Elke week zijn er nieuwe Bonusaanbiedingen. Als je online bestelt, gelden de aanbiedingen van de week waarin jij je boodschappen laat bezorgen. Dus als je gaat bestellen, kies dan éérst een bezorgmoment. Zo weet je zeker dat je de goede aanbiedingen ziet.

Sommige Bonusartikelen kun je alleen in de winkel kopen en niet online. Die herken je in de Bonusfolder aan een grijs winkelwagentje met een streep erdoor.

Soms heb je 2 producten nodig om de Bonuskorting te krijgen. Bijvoorbeeld bij 2e gratis, 1+1 gratis of 2e halve prijs. Voeg dan zelf 2 producten toe aan je bestelling. Dat gaat niet automatisch.


Hoe werken Bonusaanbiedingen?

Elke week hebben we Bonusaanbiedingen. Je krijgt korting door je Bonuskaart te scannen bij het betalen van je boodschappen. Je vindt de Bonusaanbiedingen in de Bonusfolder en op onze website.


Hoe activeer ik de Mijn Bonus Box aanbiedingen?
  • Ga naar Mijn Bonus Box op de homepagina.
  • Klik op 'activeer' in het blokje van het product dat je graag met korting wil kopen.
  • Je kan maximaal 5 aanbiedingen activeren per week en met AH Premium 10.
  • Lukt het activeren niet? Start dan de app opnieuw op.
  • Let op: een geactiveerde aanbieding kun je dit niet meer ongedaan maken.

Goed om te weten: Je bepaalt zelf wanneer je jouw aanbiedingen activeert, dit kan zelfs nog in de winkel voor het afrekenen. Als je online bestelt kan je activeren totdat je jouw bestelling nog kan wijzigen (uiterlijk 1 dag voor levering).

Looptijd van de aanbiedingen

Je ontvangt de Bonus Box op vrijdag en de aanbiedingen gaan in vanaf de maandag erop. Het is dus hetzelfde ritme als de reguliere Bonus.

Wil je jouw Bonus Box aanbiedingen gebruiken bij je online bestelling? De aanbieding moet dan geldig zijn op het moment van leveren, net zoals bij alle andere Bonusaanbiedingen.


Wat is Mijn Bonus Box en hoe meld ik me aan?

Met de AH-app ontvang je in Mijn Bonus Box elke week 10 extra aanbiedingen. Wekelijks kun je 5 daarvan activeren. Heb je AH Premium? Dan zijn dit er 10. Hierna geniet je meteen van jouw extra voordeel. Je kan de Bonus Box aanbiedingen zo vaak kopen als je wilt gedurende de actieweek, tenzij anders vermeld.

Aanmelden

Vink in jouw profiel onder 'geactiveerde Bonuskaart' de optie voor de Bonus Box aan. Zorg ook dat je minimaal versie 7.13 van de AH-app gebruikt.

Heb je hulp nodig bij het downloaden en installeren van de AH app en het openen van jouw Bonus Box? Albert Heijn werkt samen met SeniorWeb. Deze organisatie biedt ouderen een helpende hand om digitaal wegwijs te worden.


Een product in de Bonus is uitverkocht. Kan ik toch korting krijgen?

Ja, vaak wel! Ga even langs bij de servicebalie. Dan kunnen we de Bonusaanbieding met een week voor je verlengen. Dat zetten we dan op je Bonuskaart. Zo krijg je alsnog korting als het product er weer is.

Let op: dit geldt niet voor op=op aanbiedingen. En ook niet voor artikelen die de winkel normaal niet verkoopt. Als die artikelen op zijn, zijn ze ook echt op.


Hoe werkt de AH Bonuskaart?

Met de AH Bonuskaart krijg je korting op allerlei producten die in de Bonus zijn. En als je je je Bonuskaart activeert, krijg je in de AH-app zelfs nog meer voordeel in de 'Mijn Bonus Box'.

Je kan met je Bonuskaart ook zelfscannen in de winkel, Koopzegels sparen, digitaal zegels sparen voor een spaaractie of extra Bonusbox aanbiedingen activeren in de AH-app.

Als je je Bonuskaart hebt geactiveerd en de AH-app hebt gedownload kun je je Bonuskaart voortaan digitaal gebruiken in de app. Dat scheelt weer een kaart.


De Bonusaanbieding van mijn online bestelling is niet goed berekend, wat nu?

Het kan soms gebeuren dat kortingen in eerste instantie niet goed wordt verrekend tijdens het bestellen. Het goede nieuws is dat bij het factureren het vrijwel altijd wordt hersteld. Je ziet de korting dan ook terug op je factuur.

Blijkt de Bonuskorting na bezorging toch niet goed te zijn verrekend, dan kan je de gemiste korting doorgeven via het zelfserviceformulier. Je korting wordt dan bij je volgende bestelling alsnog in mindering gebracht.


Waar kan ik de Bonusfolder vinden?

Onze nieuwe Bonusfolder kan je vanaf vrijdagmiddag rond 13:00 uur zowel op onze website als in de AH-app bekijken. Aanmelden voor de Bonusfolder via WhatsApp kan ook. Scan de QR-code op https://www.ah.nl/over-ah/gemak of klik op de banner. Zo ben je nog sneller op de hoogte!

De papieren Bonusfolder valt in het weekend in je brievenbus.


Hoe spaar ik Mijn Miles?

Om Mijn Miles te sparen, heb je een AH Bonuskaart en een Air Mileskaart nodig. Voeg deze kaarten toe aan ‘Klantenkaarten’ in je profiel. Je Air Mileskaart wordt dan automatisch gekoppeld aan je Bonuskaart. In de winkel hoef je alleen nog maar je Bonuskaart te scannen. Bij online bestellingen spaar je automatisch. Je gespaarde miles zijn 2 jaar geldig. Alle Miles die je vóór 20 februari 2023 hebt gespaard, zijn 5 jaar geldig.

 

 

 


Kan ik meer producten bestellen dan het ingestelde maximum?

Grote artikelen, zoals bierkratten of trays, nemen veel ruimte in van onze bestelbusjes. Daarom kun je hier vaak maar een beperkt aantal bestellen. Het maximum kan variëren van twee tot zes kratten of trays.

Ook bij Bonusproducten kan het zijn dat er een maximum is ingesteld, omdat we graag zoveel mogelijk klanten blij willen maken met onze scherpe aanbiedingen.

Bij overige producten is er altijd een maximum van 99 stuks per bestelling. Dit is ook echt het maximum wat we per bestelling kunnen leveren. De verschillende maximeringen staan altijd vast en er kan helaas nooit een uitzondering op worden gemaakt.


Gerelateerde artikelen

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?