Online bestellen tijdens de feestdagen

Veelgestelde vragen over Online bestellen tijdens de feestdagen

Hoe bestel ik boodschappen via ah.nl?

Om boodschappen te bestellen op ah.nl heb je een AH-profiel nodig. Heb je nog geen AH-profiel? Maak er dan een aan. 

  • Klik rechtsboven op 'Online bestellen'.

  • Kies of je de boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point. 

  • Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.

  • Je kan nu bestellen. Zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je bestelling.

  • Klaar met boodschappen doen? Klik op het autootje rechts bovenin en controleer je bestelling. Klik op 'Bestelling afronden'. 

  • Controleer je bestelling nog een keer. Klik daarna op 'Bevestigen’.

  • Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daar staat in welke boodschappen je hebt besteld. En tot wanneer je je bestelling nog kan aanpassen.

 


Waar bezorgt Albert Heijn?

We bezorgen bijna overal in Nederland. En anders is er misschien wel een Pick Up Point bij je in de buurt. Ga naar 'Online bestellen' en klik op 'Wijzig' achter je adres. Vul het adres in en ga verder met bestellen.


Hoe bestel ik boodschappen via de AH-app?

Om boodschappen te bestellen via de AH-app heb je een AH profiel nodig. Heb je nog geen AH profiel? Maak er dan een aan. 

  • Log in bij de AH-app.

  • Ga naar Mijn lijst en voeg producten toe aan je boodschappenlijst.

  • Klik op 'Online bestellen' onder in je scherm.

  • Kies of je je boodschappen wil ophalen bij een AH Pick Up Point of laat thuisbezorgen. 

  • Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.

  • Klik op 'Rond af', 'Verder' en tot slot 'Bevestig'.

  • Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daar staat in welke boodschappen je hebt besteld. En tot wanneer je je bestelling nog kan aanpassen.

 


Hoe en waar kan ik de kaartjes voor de uitjes kopen?
  1. Open je spaarkaart in de AH app en ga naar ah.nl/uitjes en klik op 'koop tickets'.
  2. Kies het gewenste uitje en plaats tenminste 2 tickets in je winkelmandje.
  3. Vul de code uit de app in en volg de stappen om je betaling via iDEAL af te ronden.
  4. Je zegels worden automatisch afgeschreven. Je ontvangt de entreebewijzen in je mail. Vergeet deze niet mee te nemen naar het uitje!
  5. Goed om te weten: voor de meeste uitjes is het nodig om vooraf via de website van het betreffende uitje de dag en het moment van je bezoek te reserveren. Zonder reservering kan het zijn dat toegang wordt geweigerd. Check dit dus goed op de website van het betreffende uitje.

Wanneer komt de Kerst Allerhande uit?
De feestdagen zijn natuurlijk niet compleet zonder de recepten van Allerhande. Ook dit jaar inspireren we je met recepten voor ieder wat wils voor tijdens Kerst, Oudjaarsavond en Nieuwjaarsdag. Vanaf 6 december kun je de kerst Allerhande in de winkel verwachten of bij jouw bestelling. Ook vind je de Allerhande kersteditie online.

Vanaf wanneer kan ik mijn bestelling plaatsen voor de feestdagen?
Je kunt tot 2 weken van te voren jouw bestelling plaatsen en klanten met een Bezorgbundel tot wel 3 weken vooruit.

Tip: reserveer snel een bezorgmoment, want we verwachten extra drukte.

Wanneer komt de kerstgids uit?
Op zoek naar de leukste decoratie voor tijdens Kerst, Oudjaarsavond en Nieuwjaarsdag. De kerstgids met ons hele kerstassortiment vind je vanaf 30 november in jouw brievenbus of in de winkel. Ook vind je de kerstgids hier online.

Hoe kan ik een product bestellen op de AH Voordeelshop?

Je kunt de deals direct aanschaffen via de AH Voordeelshop

Heb je een voucher in onze winkel gekocht? Verzilver deze binnen 14 dagen na de actieperiode via de AH Voordeelshop. Zoek het product via de zoekbalk of binnen de juiste categorie en reken af met de vouchercode door deze in te vullen in het afrekenproces bij de stap “controleer en betaal”.

Zware producten? We willen je niet laten sjouwen, dus we bezorgen je aankoop gratis thuis!


Ik kan geen bezorgmoment kiezen om te bestellen. Hoe kan dat?

Het kan inderdaad voorkomen dat alle bestelmomenten voor de volgende dag bijvoorbeeld al vol zijn. Dit kan door drukte komen, of dat een bepaalde dag en tijd niet beschikbaar is op jouw adres. Er zit dan helaas niets anders op dan een andere dag of moment te kiezen. Je kan het ook nog een keer later proberen om te kijken of jouw favoriete bezorgmoment is vrijgekomen.
Onze klantenservice kan je hier helaas ook niet bij helpen.


Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?