Om boodschappen te bestellen op ah.nl heb je een AH-profiel nodig. Heb je nog geen AH-profiel? Maak er dan een aan.
Log in op ah.nl.
Klik rechtsboven op 'Online bestellen'.
Kies of je de boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point.
Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
Je kan nu bestellen. Zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je bestelling.
Klaar met boodschappen doen? Klik op het autootje rechts bovenin en controleer je bestelling. Klik op 'Bestelling afronden'.
Controleer je bestelling nog een keer. Klik daarna op 'Bevestigen’.
Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daar staat in welke boodschappen je hebt besteld. En tot wanneer je je bestelling nog kan aanpassen.
We bezorgen bijna overal in Nederland. En anders is er misschien wel een Pick Up Point bij je in de buurt. Ga naar 'Online bestellen' en klik op 'Wijzig' achter je adres. Vul het adres in en ga verder met bestellen.
Om boodschappen te bestellen via de AH-app heb je een AH profiel nodig. Heb je nog geen AH profiel? Maak er dan een aan.
Log in bij de AH-app.
Ga naar Mijn lijst en voeg producten toe aan je boodschappenlijst.
Klik op 'Online bestellen' onder in je scherm.
Kies of je je boodschappen wil ophalen bij een AH Pick Up Point of laat thuisbezorgen.
Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
Klik op 'Rond af', 'Verder' en tot slot 'Bevestig'.
Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daar staat in welke boodschappen je hebt besteld. En tot wanneer je je bestelling nog kan aanpassen.
Je kunt de deals direct aanschaffen via de AH Voordeelshop
Heb je een voucher in onze winkel gekocht? Verzilver deze binnen 14 dagen na de actieperiode via de AH Voordeelshop. Zoek het product via de zoekbalk of binnen de juiste categorie en reken af met de vouchercode door deze in te vullen in het afrekenproces bij de stap “controleer en betaal”.
Zware producten? We willen je niet laten sjouwen, dus we bezorgen je aankoop gratis thuis!
Het kan inderdaad voorkomen dat alle bestelmomenten voor de volgende dag bijvoorbeeld al vol zijn. Dit kan door drukte komen, of dat een bepaalde dag en tijd niet beschikbaar is op jouw adres. Er zit dan helaas niets anders op dan een andere dag of moment te kiezen. Je kan het ook nog een keer later proberen om te kijken of jouw favoriete bezorgmoment is vrijgekomen.
Onze klantenservice kan je hier helaas ook niet bij helpen.