Een challenge is eigenlijk een superkort veranderprogramma, waarbij je tijdens een afgebakende periode - bijvoorbeeld een week - werkt aan een specifieke doelstelling. We helpen je de eerste stap te zetten en geven je alle input om het daarna zelf vol te houden.
Bij iedere challenge is een team van FoodFirst of Etos experts betrokken. Elke challenge heeft een hoofdcoach die jou helpt en motiveert met praktische tips, haalbare adviezen en kleine opdrachten. Je krijgt inspiratievideo’s, achtergrondartikelen, receptsuggesties en we hebben workouts en ontspanningsoefeningen die je direct mee kunt doen. We houden vinger aan de pols en checken regelmatig hoe het gaat. En als het even niet lukt, dan geven we je extra tips om toch vol te houden.
Ook als je even geen challenge hebt lopen inspireren we je met korte video’s over voeding, bewegen, ontspanning en slaap. Daarnaast ontvang je korting op bijvoorbeeld dagjes weg of apparatuur, zoals fitnesstrackers die jou helpen om een gezonde leefstijl vol te houden.
Download gratis de Mijn Leefstijlcoachapp in de app store en log in met je ah.nl inloggegevens. Je kunt daarna gelijk aan de slag met het zetten van je eerste doel en je eerste challenge. Of je laten inspireren op de ontdek pagina, maar bekijk ook je aankopen in het Mijn Aankopen Dashboard.
Mijn Leefstijlcoach is onderdeel van Albert Heijn. Door een account aan te maken en/of in te loggen profiteer je van alle functionaliteiten en voordelen die de app te bieden heeft. En als je dat wilt, kunnen we ook je boodschappen analyseren en je inzicht geven in je aankopen.
De app is helaas niet te gebruiken via de desktop. Wel kan je de app downloaden op je tablet, maar de app werkt het beste op je telefoon.
Een gezondere leefstijl begint bij het stellen van een doel. Dit mag ook een heel klein doel zijn, als je het maar concreet maakt. Daar helpen we je bij in de app. Je kiest 1 tot 3 doelen waar je tegelijk aan kunt werken. Onder ieder doel vallen een aantal programma’s die op verschillende manieren een bijdrage leveren aan het gestelde doel. Deze programma’s zijn in de vorm van een challenge of een doorlopend programma.
Log in op een apparaat waar je wel een recentere app versie kunt downloaden. Heb je geen mogelijkheid om op een ander apparaat in te loggen, neem dan contact op met de klantenservice door onderaan deze pagina op 'contact' te klikken.
Ah, dat is niet hoe de AH app hoort te werken. Er zijn 3 dingen die je eerst zelf kan doen om het op te lossen.
Heeft dit niet geholpen? Neem dan even contact op met onze klantenservice zodat we het probleem verder kunnen onderzoeken.