Bonusklapper Bezorgbundel (Particuliere klanten)

Veelgestelde vragen over Bonusklapper Bezorgbundel (Particuliere klanten)

Hoe werkt de actie Bonusklappers Bezorgbundel met €20 euro shoptegoed ?

Bij aankoop van één jaar AH Bezorgbundel ontvang je €20 shoptegoed. Dit is bij 4 bestellingen, 5 euro korting.

Zo werkt het:

  • Sluit vanaf 24 november tot uiterlijk 1 december 2024 een jaarbundel van de AH Bezorgbundel af via ah.nl/bezorgbundel

  • Bij de eerste 4 bestellingen (met je nieuwe jaarbundel) ontvang je automatisch 5 euro shoptegoed als korting op je boodschappen. Het shoptegoed zetten we voor je klaar, je hoeft hier niets extra’s voor te doen. Je ziet het bedrag terug bij het afronden van de bestelling van je boodschappen.
  • Meer vragen over deze actie? Neem contact op via de klantenservice.

Waar kan ik de Bonusfolder vinden?

Onze nieuwe Bonusfolder kan je vanaf vrijdagmiddag rond 13:00 uur zowel op onze website als in de AH-app bekijken. Aanmelden voor de Bonusfolder via WhatsApp kan ook. Scan de QR-code op https://www.ah.nl/over-ah/gemak of klik op de banner. Zo ben je nog sneller op de hoogte!

De papieren Bonusfolder valt in het weekend in je brievenbus.


Hoe kan je de AH Bezorgbundel aanschaffen?

Activeer eerst in je profiel op Mijn AH 'online bestellen' en 'AH bezorgbundel'. Klik daarvoor op de knop 'ja, dit wil ik'. Je moet ook een geactiveerde Bonuskaart hebben.

Kies vervolgens op onze speciale bezorgbundel pagina voor de AH Bezorgbundel die je wilt afsluiten. Je kan kiezen voor een periode van 1 of 12 maanden. Nadat je op ‘bestellen’ hebt geklikt, kun je online betalen.

Hierna wordt de AH Bezorgbundel via automatische incasso geïncasseerd van een niet-zakelijke bankrekening. De totale looptijd wordt in één keer geïncasseerd, niet per maand. Deze eerste incasso vindt binnen twee weken na afgeven van de machtiging plaats.

Buitenlandse IBAN

Heb je geen Nederlandse IBAN, maar een IBAN uit een SEPA-land, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Het is op dit moment alleen niet mogelijk dat je AH Bezorgbundel automatisch wordt verlengd. Deze verloopt na 1 jaar, maar uiteraard krijg je hier wel eerst een herinnering van per e-mail.


Betaling mislukt

Heb je een AH Bezorgbundel besteld, maar wordt de eerste betaling niet afgerond of mislukt deze, dan is het nodig dat je de bundel opnieuw bestelt. Het kan tot 24 uur duren voordat je dat opnieuw kan doen, dit hang ervan af hoelang je bank erover doet om dit aan ons te laten weten.


Hoe kan ik een bezorgklacht over de Bonusfolder indienen?

Heb je de papieren folder op dinsdag nog niet ontvangen? Of heb je ondanks de zorgvuldigheid van de bezorging toch een opmerking of klacht? Maak er dan een melding van bij de verspreider van de folder via het contactformulier voor een snelle en correcte afhandeling.


Hoe werken Bonusaanbiedingen als ik online boodschappen bestel?

Als je een Bonuskaart hebt, kan je ook online Bonuskorting krijgen. Check wel even of je je Bonuskaart al hebt toegevoegd aan ‘Klantenkaarten’ in je profiel.

Elke week zijn er nieuwe Bonusaanbiedingen. Als je online bestelt, gelden de aanbiedingen van de week waarin jij je boodschappen laat bezorgen. Dus als je gaat bestellen, kies dan éérst een bezorgmoment. Zo weet je zeker dat je de goede aanbiedingen ziet.

Sommige Bonusartikelen kun je alleen in de winkel kopen en niet online. Die herken je in de Bonusfolder aan een grijs winkelwagentje met een streep erdoor.

Soms heb je 2 producten nodig om de Bonuskorting te krijgen. Bijvoorbeeld bij 2e gratis, 1+1 gratis of 2e halve prijs. Voeg dan zelf 2 producten toe aan je bestelling. Dat gaat niet automatisch.


Vanaf wanneer kan ik mijn bestelling plaatsen voor de feestdagen?
Je kunt tot 2 weken van te voren jouw bestelling plaatsen en klanten met een Bezorgbundel tot wel 3 weken vooruit.

Tip: reserveer snel een bezorgmoment, want we verwachten extra drukte.

Hoe plaats ik als Bezorgbundelklant een bestelling los van mijn vaste bezorgmoment?
Als Bezorgbundelklant kun je onbeperkt voor een vast bedrag je boodschappen bestellen bij Albert Heijn. Naast het vaste bezorgmoment, kun je ook losse bestellingen plaatsen.
  • Klik rechtsboven op 'Online bestellen'.

  • Kies of je de boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point. 

  • Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.

  • Je kan nu bestellen. Zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je bestelling.
  • Vul je mandje tot het minimale bestelbedrag van €50.
  • Klaar met boodschappen doen? Klik op het autootje rechts bovenin en controleer je bestelling. Klik op 'Bestelling afronden'. 
  • Controleer je bestelling nog een keer. Klik daarna op 'Bevestigen’.

Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daar staat in welke boodschappen je hebt besteld en tot wanneer je je bestelling nog kan aanpassen.


Hoe stop ik mijn vaste bezorgmoment?

Om jouw vaste bezorgmoment stop te zetten, log je in op je Bezorgbundelpagina. Ga naar ‘Bezorgmoment aanpassen’ en klik op ‘Bezorgmoment stopzetten’. Als je AH Bezorgbundel afloopt, stopt je vaste bezorgmoment automatisch.


Wat zijn de voordelen van de AH Bezorgbundel?
  • Bestellen zonder bezorgkosten*
  • Wekelijks een vast bezorgmoment (optioneel)
  • Krijg tot wel €13 korting met de Buurtroute
  • €2 korting per maand met Premium

Sluit hier meteen een bundel af.

​​​​​​*Er geldt een minimum bestelbedrag van €50


Ik heb Mijn Albert Heijn Premium genomen, maar had al een AH Bezorgbundel. Krijg ik alsnog korting?

De korting kan helaas niet achteraf verrekend worden, maar goed nieuws; Bij verlenging van je maand of 12 maanden AH Bezorgbundel, wordt de €2 korting per maand automatisch verrekend.


Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?