Er zijn diverse betaalwijzes mogelijk. Als zakelijke klant kan je betalen via PIN, iDEAL, op rekening of via een automatische incasso.
Pin
De standaard betaalwijze is PIN. Je bestelt je producten, geeft aan dat je akkoord gaat met pinbetaling en bij levering betaal je bij onze bezorger via een mobiel pinapparaat. Ook bij deze betaalwijze ontvang je een een digitale factuur 1-2 dagen na levering kan je deze terugvinden in je profiel onder 'facturen'.
iDEAL
Je bestelt je producten en betaalt direct en makkelijk via iDEAL. Eventuele wijzigingen in je bestelling zijn nog altijd mogelijk en de restantbetaling voldoe je vervolgens ook via iDeal. Verlaag je het bestelbedrag? Dan krijg je het teveel betaalde bedrag retour gestort op je rekening, net zoals ingeleverd statiegeld. Je ontvangt een digitale factuur 1-2 dagen na levering en kan je terugvinden in je profiel onder 'facturen'.
Op rekening
Heb je een zakelijk account aangemaakt via onze website en sta je ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Dan kan je betalen op rekening aanvragen. De factuur krijg je enkele dagen na de bezorging van je bestelling in een e-mail. Er geldt een betalingstermijn van 21 dagen.
Je kan hier het aanvraagformulier voor betalen op rekening invullen. Het duurt maximaal 5 werkdagen voor je aanvraag is verwerkt en je ontvangt altijd van ons een bericht zodra dat is gebeurd
Doorlopende machtiging
Je kan ook kiezen voor betalen met een automatische incasso. Wij schrijven dan enkele dagen na de bezorging het bedrag af van je rekening. Je geeft hiervoor een doorlopende machtiging af door het machtigingsformulier te downloaden.
Mail het ingevulde en ondertekende formulier samen met een kopie van je bankpas naar betaalaanvragen@ah.nl we verwerken je aanvraag in 5 werkdagen.
Naar aanleiding van je aanvraag zal een kredietwaardigheidstoetsing uitgevoerd worden. Albert Heijn behoudt zich het recht voor om een aanvraag voor een doorlopende machtiging of betalen op rekening te weigeren. Zolang wij je aanvraag nog niet hebben verwerkt, kun je gewoon bestellen. Je betaalt dan per mobiele pin.
Je vindt je factuur van elke bestelling, hoe je ook betaalt, altijd terug in je profiel.
Wil je de machtiging stoppen, dan kan je het intrekkingsformulier invullen.
Wil je je IBAN voor de machtiging wijzigen? Dan is het van belang dat je zowel het intrekkingsformulier als een nieuw aanvraagformulier invult en mailt naar het adres op het formulier.