Meest gestelde vragen
Waarom stoppen jullie met AH Compact?
We hebben de afgelopen twee jaar waardevolle ervaringen opgedaan met AH Compact. We gaan kijken hoe we de ervaringen van AH Compact meenemen in de verdere ontwikkeling van de AH app.
Tot wanneer kan ik mijn boodschappen bestellen bij AH Compact?
Op zaterdag 26 november bezorgen we voor het laatst je boodschappen. Tot die tijd is het mogelijk te bestellen en daarna helpen we je graag in de vertrouwde AH-app.
Moet ik zelf nog iets doen?
De AH Compact app kan je zelf verwijderen. Dit doe je op de zelfde manier als je gewend bent.
Hoe kan ik nu boodschappen bestellen?
We helpen je graag in de AH-app of op ah.nl. Wekelijks profiteer je van gratis bezorging bij aankoop van actieproducten: https://www.ah.nl/bonus/gratis-bezorging.
Wat gebeurt er met de app?
De AH Compact-app zal op maandag 28 november niet meer bruikbaar zijn. De app zal vervolgens op 1 januari 2023 geheel uit de lucht zijn.
Hoe kan ik contact opnemen om vragen te stellen?
Het kan gebeuren dat je nog vragen hebt. Via ah.nl/klantenservice helpen we je graag verder.
Moet ik nu opnieuw mijzelf aanmelden in de 'normale' AH app om gebruik te maken van bezorging?
Nee, je kunt met hetzelfde account als gebruikt voor de AH Compact app inloggen op de Albert Heijn app om gebruik te kunnen maken van het bezorgen van boodschappen.