Online middelen
Met de online middelen bereik je consumenten op vaste bannerposities binnen de website en in de App van Albert Heijn. Bekijk hier per middel de specificaties.
Met de online middelen bereik je consumenten op vaste bannerposities binnen de website en in de App van Albert Heijn. Bekijk hier per middel de specificaties.
Bereik consumenten op een vaste bannerpositie en binnen een vaste campagne periode. Bekijk hier de specificaties van een homepage banner voor de app.
Bereik consumenten op een vaste bannerpositie en binnen een vaste campagne periode. Bekijk hier de specificaties van een homepage banner voor web.
Met een zoekopdracht is de klant heel gericht op zoek naar een recept/thema, waardoor de allerhande banners de klant kan inspireren. Bekijk hier de specificaties van de Allerhande banner app.
Met een zoekopdracht is de klant heel gericht op zoek naar een recept/thema, waardoor de allerhande banners de klant kan inspireren. Bekijk hier de specificaties van een de Allerhande banner web.
De allerhande themapagina op web bevat meerdere banners op één allerhande themapagina. Bekijk hier de specificaties van een themapagina banner web.
De populairste pagina in de AH app is de bonuspagina. Stimuleer extra conversie in je promoweek met een positie op deze pagina. Bekijk hier de specificaties van de bonusbanner app.
De populairste pagina in de AH app is de bonuspagina. Stimuleer extra conversie in je promoweek met een positie op deze pagina. Bekijk hier de specificaties van de bonusbanner web.
Bereik jouw doelgroep dieper in de funnel. Wanneer shoppers direct weten waar ze naar opzoek zijn, kunnen ze terecht op onze productpagina. Bekijk hier de specificaties van category landings.
Zet jouw bonusaanbieding extra in de spotlights! Met de Bonus Highlight krijg je op drie verschillende plekken meer zichtbaarheid. Bekijk hier de specificaties van de bonus highlight web.
Direct bovenaan de Bonuspagina: de Bonusbooster. De positie is conversiegedreven. Bekijk hier de specificaties van de bonusbooster web.
Wekelijks verwelkomt AH miljoenen bezoekers. Een groot deel van deze bezoekers zoekt naar producten in de search balk. Bekijk hier de specificaties van de searchbanners app.
Een brandpage is jouw merkpagina binnen het ah.nl domein. Bekijk hier de specificaties van de brandpagina.
Wil jij de optimale inzet van Display posities op AH.nl en AH app om jouw campagne doelstelling te boosten? Zet een AH Display pakket in!
Een winactie is een actie waarbij de shoppende Albert Heijn klant kans maakt op prijzen – vaak bij aankoop van actieproducten. Bekijk hier de specificaties van de winactie.
Zet Run on Site bannering getarget in, bereik je doelgroep en haal zo het meeste effect uit je (always on) inzet! Bekijk hier de specificaties van de run of site deal.
Bereik jouw specifieke doelgroep met jouw boodschap via display banners op vele verschillende websites, zoals nu.nl. Bekijk hier de specificaties van de extended reach.
Een themapagina is een thematische pagina binnen het ah.nl domein. Bekijk hier de specificaties van de themapagina.