Run-on-Site deal

Zet Run on Site bannering getarget in, bereik je doelgroep en haal zo het meeste effect uit je (always on) inzet! Via Run of Site (ROS) kan jij het bereik binnen specifieke doelgroepen op ah.nl vergroten.

ROS stelt adverteerders in staat om doelgroepen, onafhankelijk van waar zij zich bevinden op ah.nl, een relevante getargete advertentie te tonen. De focus bij ROS ligt dan ook op het bereiken van de meest relevante audiences op verschillende plekken op ah.nl: Homepage, Bonuspagina, Allerhande recept en productenpagina. ROS stelt adverteerders in staat om relevante audiences een getargete advertentie te tonen op een point of sale omgeving.

Een Run-on-SIte deal is dus een campagne met een of meerdere specifieke audience groep(en) die door jullie is gekozen. De deal bestaat uit een pakketje van web homepage, web bonus banner, web allerhande recept en promobox.

Hieronder vind je de aanleverspecificaties voor dit middel. De algemene informatie en tips vind je op de FAQ-pagina.

 

 

Specificaties

Let op: omdat de website schaalt als je AH.nl bezoekt via een laptop, tablet of mobiel, worden de linker- en rechterzijde van banners afgesneden op deze kleinere schermen.

Run-on-Site posities:

Wat moet je aanleveren

Let op: De banners worden ingeboekt aan de hand van de input die is aangeleverd. De preview-mail is daarom bedoeld als controle en is geen correctie ronde.

Graag ontvangen we de volgende items:

  • Afbeeldingen conform specificaties per positie
  • Copy
  • Titel
  • Audience(s)
  • Landingspagina (productenpagina)

Tip: maak de bestandsgrootte van je JPG afbeelding kleiner door hem in TinyPNG te comprimeren.
Tip: Plaats maximaal 3 producten in de 'werkruimte' van banner; tussen de 2 blauwe lijnen/rulers van het template (geldt voor alle online posities)