Albert Heijn Zakelijk als partner van Louwman

Zo geeft Louwman Rotterdam iedereen een warm welkom
Hoe belangrijk is het krijgen van een warm welkom voor jou? In een winkel, in een restaurant, op een website? Waarschijnlijk erg belangrijk. Bij het Toyota, Suzuki en Lexus-dealerbedrijf Louwman Rotterdam weten ze dit als geen ander. In de flagshipstore in Rotterdam verzorgen hostess Vanessa Bras-Muizer en haar collega's een gastvrije ontvangst. Met een glimlach, wat te drinken en wat lekkers. En die dranken en lekkernijen brengen de bezorgers van Albert Heijn wekelijks met een even grote glimlach.

Niet sjouwen, wel alle keuze
Bij Louwman Rotterdam wordt er niet stilgezeten. De vestiging is twaalf uur per dag geopend en telt ruim 70 medewerkers. Het is er een komen en gaan van bezoekers. Sommigen brengen hun auto voor onderhoud, terwijl anderen op zoek zijn naar een nieuw exemplaar, een occasion of advies rondom private lease. "Momenteel is er in ieder geval één gemene deler" zo vertelt hostess Bras-Muizer: “Iedereen is dol op de ministroopwafels van Albert Heijn!”

Naast de ministroopwafels gaan er in het digitale winkelmandje dat Bras-Muizer vult, ook diverse andere lekkernijen. Zoals thee, frisdrank en schoonmaakartikelen. Het online boodschappen bestellen bij Albert Heijn doet ze al jaren.

Vanessa Bras-Muize - Hostess Louwman Rotterdam

“ De reden dat ik bestel? Dat ik een groot assortiment met A-merken tot mijn beschikking heb, geen boodschappen hoef te sjouwen en dat ik op factuur kan betalen. ”

Vanessa Bras-Muize - Hostess Louwman Rotterdam

Verrassen, ook aan huis
Het online bestellen is voor Bras-Muizer here to stay. Hoewel ze weet dat de wensen van klanten veranderen, tezamen met de tijdgeest: “Klanten brengen minder tijd door in de showroom. Ze maken bijvoorbeeld een proefrit aan huis in plaats van op locatie. Toch kan je ze ook dan verrassen met iets lekkers. Op een warme zomerdag leg ik bijvoorbeeld een koud flesje water in de auto. Dat wordt ontzettend gewaardeerd.”

Tijdloos
Louwman Rotterdam wil graag vooruitstrevend zijn. Dat zie je onder meer terug in het zeer duurzame pand waarin ze werken. Maar goede service willen ontvangen en verlenen is van alle tijden. “Die glimlach blijft", belooft Bras-Muizer tot slot met een knipoog.