AH Nieuwsbrief

Veelgestelde vragen over AH Nieuwsbrief

Hoe meld ik me aan voor de AH Nieuwsbrief?

Dat doe je door je in te schrijven op ah.nl of via de aanmeldpagina. Schrijf je je alleen in voor de AH Nieuwsbrief, dan ontvang je deze wekelijks in het weekend met alle Bonusaanbiedingen, nieuwtjes en speciale acties.


Hoe meld ik me af voor de AH Nieuwsbrief?

Dat doe je snel en eenvoudig onder aan de mail door te klikken op 'afmelden'. Of ga naar 'berichten en e-mails' op ah.nl en vink uit wat je niet meer wilt ontvangen. In verband met de wet op de privacy mag je dit alleen zelf doen.

Het duurt soms even voordat je wijziging is verwerkt. Misschien krijg je dus nog een mail van ons.


Ik heb de AH Nieuwsbrief niet ontvangen. Wat nu?

Controleer dan altijd eerst onderstaande:

  • Is de e-mail niet in je spambox terechtgekomen?

  • Staat het juiste e-mailadres in je profiel? Je kan dit nakijken door in te loggen. Ga na het inloggen naar 'Mijn profiel'.

  • Is er nog genoeg opslagruimte beschikbaar in je mailbox?

Als bovenstaande niet helpt, dan is er waarschijnlijk een tijdelijke storing geweest. Je kunt ervan uitgaan dat je de volgende mailing gewoon weer ontvangt. Heb je de nieuwsbrief al 2 weken of meer niet ontvangen, laat het dan aan onze klantenservice weten.


Hoe kan ik me aanmelden om de Bonusfolder via Whatsapp te ontvangen?

Dat kan door de QR-code op https://www.ah.nl/over-ah/gemak te scannen óf op de banner te klikken. Hiermee ga je direct naar WhatsApp en kun je ons een (vooraf ingevuld) berichtje versturen. Wanneer je deze hebt verstuurd, maak je direct gebruik van onze WhatsApp-service en ontvang je als eerste de nieuwste Bonusfolder op vrijdag.


Ik heb een vraag aan Albert Heijn over mijn studie, waar kan ik deze stellen?

Wij krijgen regelmatig verzoeken om te spreken met een verantwoordelijke manager over een specifiek aandachtsgebied. Gezien de grote hoeveelheid verzoeken kunnen wij hier helaas niet op ingaan. Alle beschikbare informatie vind je snel en makkelijk online.

Op ah.nl staat informatie over veel uiteenlopende onderwerpen. Van dierenwelzijn tot Bonus en van onze geschiedenis tot alle info over onze services. Je leest hier ook alles wat Albert Heijn nog meer doet, bijvoorbeeld op het gebied van duurzaamheid en gezondheid.

Ben je op zoek naar onze nieuwsberichten, pers-, of beeldmateriaal? Dan vind je dat op onze nieuwspagina.

Financiële gegevens staan in het jaarverslag van Ahold Delhaize. Die kan je downloaden via www.aholddelhaize.com Albert Heijn heeft geen eigen jaarverslag.

Succes met je project!


Stageplekken

Ben je op zoek naar een stageplek? Kijk dan op ah.nl/werk. Alle beschikbare stageplaatsen vind je daar terug.


Wanneer opent de nieuwe Albert Heijn-winkel bij mij in de buurt?

Hou daarvoor het lokale nieuws in de gaten. Heb je een geactiveerde Bonuskaart én een favoriete winkel ingesteld? Dan krijg je vaak persoonlijk bericht. En ontvang je soms ook mooie acties!


Waarom gaat de prijs van Mijn AH Premium omhoog?
Per 2 januari 2025 gaat de prijs omhoog voor alle Mijn AH Premium klanten naar €14,99. We willen graag dat je blijft profiteren van alle voordelen die Premium te bieden heeft. Om ervoor te zorgen dat je ook in de toekomst kunt blijven genieten van al de extra's, was het noodzakelijk de prijs aan te passen. Met deze wijziging kunnen we je dezelfde kwaliteit en service blijven bieden.

Dit betekent nog steeds 10 Bonus Box aanbiedingen en altijd 2x zo snel sparen voor Air Miles, Koopzegels en spaaracties. Ook ontvang je nog steeds 10% korting op het gehele biologische en AH Terra assortiment.

Geldt de prijsverhoging ook voor bestaande klanten die verlengen of alleen voor nieuwe klanten?

De prijsverhoging geldt voor zowel bestaande als nieuwe klanten. Als je al klant bent, betaal je de nieuwe prijs vanaf de verlenging van je abonnement. Nieuwe klanten betalen de nieuwe prijs na hun gratis proefmaand.

Hoe zit het met de garantie op artikelen van afgelopen spaaracties?

De garantie geldt voor de meeste Non Food producten tot twee jaar na de datum van aankoop. Als je gebruik wilt maken van de garantie, neem dan contact op met de leverancier.

Pannen
Voor de laatste spaaractie voor de Greenpan Pannen kan je contact opnemen met Royal van Kempen & Begeer via dit formulier.

Handdoeken
Walra heeft een garantietermijn van 1 jaar na aankoop. Mocht je dit willen verlengen met nog 1 jaar, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief van Walra. Als het artikel kapot is, kan je contact opnemen met de klantenservice van Walra via spaaractie@walra.nl

Vershoudbakjes, buitenservies en ovenschalen
Wij geven 2 jaar garantie op fabrieks- en materiaalfouten van de spaaritems als deze volgens de gebruiksaanwijzing zijn gebruikt. Bewaar je kassabon goed, want bij problemen kun je het terugbrengen bij de servicebalie in de winkel en krijg je je geld terug. Ruilen is niet mogelijk, omdat we het spaaritem niet meer in het assortiment hebben.


Gerelateerde artikelen

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?