Bekijk correcties van je vorige bestelling
Veelgestelde vragen over ‘AH Sleutelservice’
50 resultatenWat is de AH Sleutelservice?
Albert Heijn bood de AH Sleutelservice aan tot 1 juli 2021. We zijn inmiddels gestopt met deze service.
Sleutelbossen opgestuurd naar Albert Heijn die na 1 juli 2021 worden ontvangen worden niet meer geretourneerd. Jouw gegevens worden na 1 juli 2021 dus ook niet meer voor dit doeleinde gebruikt.
Wanneer je meedoet aan het Mijn Bonus-programma van Albert Heijn, dan kon je gebruik maken van de sleutelservice. Inmiddels is deze optie niet meer beschikbaar. De Bonuskaart van Albert Heijn is namelijk ook als sleutelhanger te gebruiken en gevonden sleutelbossen met daaraan een Bonuskaart worden door vinders vaak naar ons opgestuurd. We sturen de sleutels aan de hand van het Bonuskaartnummer naar het geregistreerde adres (t/m 1 juli 2021)
Ben je je sleutelbos met Bonuskaart kwijt?
Als je je Bonuskaart hebt geactiveerd kan je 'm ook digitaal gebruiken met de AH-app. Download de AH-app op je mobiele telefoon en log in met je ah.nl inloggegevens. Rechts bovenaan zie je een afbeelding van een kaartje op de homepagina. Daar vind je jouw AH Bonuskaart. Wel zo handig!
Voor je sleutelbos kan je navraag doen bij jouw gemeente.
Hoe kom ik in contact met de Klantenservice van Albert Heijn?
De klantenservice van Albert Heijn is telefonisch te bereiken op 0800-0305 of via de chat onderaan deze pagina. Ook vind je hier de actuele openingstijden. Onze digitale assistent is 24/7 bereikbaar.
Kan ik Albert Heijn een e-mail sturen?
Nee, je kunt ons geen e-mail sturen. De klantenservice van Albert Heijn is telefonisch te bereiken op 0800-0305 of via de chat onderaan deze pagina. Ook vind je hier de actuele openingstijden. Onze digitale assistent is 24/7 bereikbaar.
Waar bezorgt Albert Heijn?
We bezorgen bijna overal in Nederland. En anders is er misschien wel een Pick Up Point bij je in de buurt. Ga naar 'Online bestellen' en klik op 'Wijzig' achter je adres. Vul het adres in en ga verder met bestellen.
Ik zie verkeerde productinformatie op ah.nl of in de AH App. Waar meld ik dit?
Soms sluipt er wel eens een foutje in, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kunt dit melden bij onze klantenservice, zodat de informatie zo snel mogelijk wordt aangepast.
Ik zoek een specifieke service. Bij welke Albert Heijn-winkel kan ik terecht?
Op zoek naar een winkel met fotoservice, OV-kaartoplader of geldautomaat? Ga naar onze winkelzoeker. Klik op ‘Filter’ en vink de service aan die je zoekt. Zo vind je alle winkels bij jou in de buurt met die service.
Wat zijn de contactgegevens van het Ahold Delhaize hoofdkantoor?
Het adres:
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam
Het postadres:
postbus 3000
1500 HA Zaandam
Klantenservice:
Je kan ons bereiken via chat of telefonisch.
Je vindt de actuele openingstijden onderaan deze pagina.
Ons kantoor in België:
Albert Heijn België NV
Karel Oomsstraat 47K bus 2
2018 Antwerpen
België
Ik heb een klacht over een product dat ik in de winkel heb gekocht. Wat nu?
Wij werken hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met de beste service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Je kan dit altijd melden via ons klachtenformulier.
Als je het product meeneemt naar de winkel, dan ruilen de collega's in de winkel dit graag voor je om. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kassabon mee. Als je een geactiveerde bonuskaart hebt, dan kan je ook een digitale kassabon terugvinden in de AH app. Lees alles hierover op de speciale pagina.
Ik wil een product uit mijn bestelling retourneren, kan dat?
Het kan gebeuren dat je iets verkeerd bestelt. Verse en gekoelde producten kunnen niet retour, maar houdbare producten wel binnen 14 werkdagen.
Je kunt dit zelf snel regelen via het retourformulier. Vul in om welke producten het gaat en lever ze weer in bij de bezorger of bij het pick-up point van je volgende bestelling.
Je kunt de producten ook in een winkel retourneren, mits het een winkel is met een ah.nl servicepunt. Check hiervoor eerst op onze website onder ah.nl/winkels of jouw winkel een ah.nl servicepunt heeft. Selecteer jouw winkel en vink onder 'filteren op services' Ah.nl servicepunt aan. Op de kaart zie je nu alle winkels met deze service.
Je kunt dit zelf snel regelen via het retourformulier. Vul in om welke producten het gaat en lever ze weer in bij de bezorger of bij het pick-up point van je volgende bestelling.
Je kunt de producten ook in een winkel retourneren, mits het een winkel is met een ah.nl servicepunt. Check hiervoor eerst op onze website onder ah.nl/winkels of jouw winkel een ah.nl servicepunt heeft. Selecteer jouw winkel en vink onder 'filteren op services' Ah.nl servicepunt aan. Op de kaart zie je nu alle winkels met deze service.
Wat is de AH Voordeelshop?
Op de AH voordeelshop kun je de beste deals vinden voor de leukste (A-merk) producten én verschillende acties voor de leukste uitjes of verblijven. Ook kun je digitale cadeaukaarten kopen (vaak volledig betaald met AH Miles). Kijk snel op de AH Voordeelshop!
Heb je een vraag over de AH Voordeelshop? De Albert Heijn Klantenservice geeft antwoord op al jouw vragen. Bekijk de veelgestelde vragen over de AH Voordeelshop. Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan contact met ons op.
Heb je een vraag over de AH Voordeelshop? De Albert Heijn Klantenservice geeft antwoord op al jouw vragen. Bekijk de veelgestelde vragen over de AH Voordeelshop. Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan contact met ons op.