Bestelling plaatsen
Veelgestelde vragen over ‘Bestelling plaatsen, wijzigen en annuleren’
50 resultatenHoe annuleer ik een bestelling via de AH app?
Ga naar ‘Mijn bestellingen’ en zoek je bestelling. Staat er 'Je kan je bestelling nog wijzigen tot…’? Dan kan je daarop klikken om je bestelling te annuleren. Klik op de bestelling en vervolgens op 'Annuleren'.
Hoe wijzig ik een bestelling via ah.nl?
Log in op ah.nl. Ga naar 'Mijn bestellingen' en klik op 'Wijzig'. Verander je bestelling of wijzig je bezorgmoment. Je krijgt van ons een nieuwe bevestigingsmail met de wijzigingen.
Goed om te weten: in je bevestigingsmail staat altijd aangegeven tot wanneer je nog kan wijzigen.
Hoe werkt het als ik een bestelling ga wijzigen met iDEAL?
Een bestelling kun je net zo vaak wijzigen als je gewend bent. Voeg je producten toe, dan betaal je het verschil direct via iDEAL. Verwijder je producten van de lijst, dan ontvang je het bedrag na levering terug op je rekening. Het bedrag staat dan binnen 2 werkdagen op je rekening. Dit kan per bank verschillen. Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact op met ons.
Goed om te weten: Annuleer je een bestelling op vrijdag of in het weekend? Dan kan het zijn dat je de betaling pas maandag ontvangt.
Hoe kan ik als zakelijke klant online bestellen?
Om te kunnen bestellen is het van belang dat je bent ingeschreven. Dat doe je als volgt:
Maak een zakelijk account aan op onze website. Vul je KVK-nummer in en we zoeken meteen al je gegevens erbij en je kan al binnen enkele minuten een zakelijke bestelling plaatsen. Hoe je stap voor stap een bestelling kan plaatsen wijzigen en annuleren, vind je hier.
Het is helaas niet mogelijk om van een persoonlijk particulier account een zakelijk account te maken. Je kan uiteraard wel een nieuw zakelijk account aanmaken met een alternatief e-mailadres.
Mijn bestelling is geannuleerd. Hoe haal ik mijn boodschappenlijstje terug?
Je kunt zelf je bestelling verzetten naar een ander moment door de volgende stappen te doorlopen:
- Ga in je mailbox naar de laatste bevestigingsmail van de bestelling.
- Klik in deze mail op de blauwe knop ‘wijzig bestelling’.
- Klik rechtsboven op de blauwe knop ‘voeg alles toe’.
- Klik rechtsboven op het winkelmandje, kies een bezorgmoment en rond de bestelling af.
Onze collega’s van de klantenservice kunnen de bestelling NIET naar een ander moment verplaatsen. De klantenservice kan hierin dus helaas niets voor je doen.
Hoe annuleer ik een bestelling via ah.nl?
Zoek je bestelling in Mijn bestellingen en klik op ‘Annuleren’. Je ontvangt altijd een annuleringsbevestiging per e-mail van ons. Zo weet je zeker dat onze bezorger niet plotseling toch voor de deur staat.
Let op: Als je alleen je winkelmandje leegmaakt, is je order nog niet geannuleerd.
Hoe annuleer ik mijn bestelling uit de AH Voordeelshop?
Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met de verkoper van het product. Heb je al een e-mail gehad met een verzendbevestiging of een Track & Trace code, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.
Wil je het product toch niet ontvangen, dan kun je vaak de bestelling aan de deur weigeren of de bestelling retour sturen. Je hebt recht op retour binnen 14 dagen na aankoop van een product. Check voor de annulerings- en retourvoorwaarden altijd de leverancierspagina op de website.
De terugbetaling van een geretourneerde of geweigerde bestelling kun je doorgaans verwachten binnen 14 dagen na bevestiging van de leverancier. Is de retour langer dan 14 dagen geleden en is er contact geweest met de leverancier? Neem dan contact op met de klantenservice van Albert Heijn.
Mijn bestelling is geannuleerd, wanneer wordt deze alsnog bezorgd?
Je bestelling wordt niet automatisch verplaatst naar een ander moment, maar als je onderstaande stappen volgt, kan je dezelfde bestelling wel voor een ander moment laten bezorgen:
- Ga in je mailbox naar de laatste bevestigingsmail van de bestelling.
- Klik in deze mail op de blauwe knop ‘wijzig bestelling’.
- Klik rechtsboven op de blauwe knop ‘Voeg alles toe’
- Klik rechtsboven op het winkelmandje,
- Kies een bezorgmoment en rond je bestelling af.
Hoe wijzig ik een bestelling via de AH-app?
Zoek je bestelling in ‘Mijn bestellingen’. Staat er 'Je kan je bestelling nog wijzigen tot…’? Dan kan je daarop klikken om je bestelling aan te passen. Zie je deze melding niet meer? Dan zijn we al voor je aan de slag. Je kan dan niets meer veranderen aan je bestelling, ook niet via de klantenservice.
Kan ik een (BTW-)factuur ontvangen van mijn bestelling uit de Bloemen Shop?
Neem hiervoor contact op met de klantenservice en vermeld hierbij jouw ordernummer. Na het plaatsen van jouw bestelling is het niet mogelijk om je factuuradres te wijzigen.