Bekijk mijn bestellingen
Veelgestelde vragen over ‘Je bestelling’
49 resultatenWat staat er op de factuur?
Op je factuur zie je:
-
Jouw gegevens en het ordernummer
-
De artikelen met de omschrijving en de prijs, Nix18 artikelen en gratis toevoegingen
-
Niet leverbare producten
-
Jouw voordeel (de Bonuskorting)
-
Verpakkingen en statiegeld
-
Koopzegels (als je die spaart)
-
Service (bezorgkosten)
Hoe wijzig ik een bestelling via de AH-app?
Zoek je bestelling in ‘Mijn bestellingen’. Staat er 'Je kan je bestelling nog wijzigen tot…’? Dan kan je daarop klikken om je bestelling aan te passen. Zie je deze melding niet meer? Dan zijn we al voor je aan de slag. Je kan dan niets meer veranderen aan je bestelling, ook niet via de klantenservice.
Mijn bestelling is geannuleerd, wanneer wordt deze alsnog bezorgd?
Je bestelling wordt niet automatisch verplaatst naar een ander moment, maar als je onderstaande stappen volgt, kan je dezelfde bestelling wel voor een ander moment laten bezorgen:
- Ga in je mailbox naar de laatste bevestigingsmail van de bestelling.
- Klik in deze mail op de blauwe knop ‘wijzig bestelling’.
- Klik rechtsboven op de blauwe knop ‘Voeg alles toe’
- Klik rechtsboven op het winkelmandje,
- Kies een bezorgmoment en rond je bestelling af.
Mijn bestelling is geannuleerd. Hoe haal ik mijn boodschappenlijstje terug?
Je kunt zelf je bestelling verzetten naar een ander moment door de volgende stappen te doorlopen:
- Ga in je mailbox naar de laatste bevestigingsmail van de bestelling.
- Klik in deze mail op de blauwe knop ‘wijzig bestelling’.
- Klik rechtsboven op de blauwe knop ‘voeg alles toe’.
- Klik rechtsboven op het winkelmandje, kies een bezorgmoment en rond de bestelling af.
Onze collega’s van de klantenservice kunnen de bestelling NIET naar een ander moment verplaatsen. De klantenservice kan hierin dus helaas niets voor je doen.
Hoe komt het dat er na mijn bestelling nog een prijsverschil in rekening wordt gebracht?
Voor alle boodschappen betaal je de op het moment van levering geldende prijs. Deze prijs staat ook op je factuur. Bij verschillen in informatie over de prijs tussen plaatsing en levering van je bestelling, is het moment van levering leidend. In dat geval kan je ervoor kiezen het product niet af te nemen, waarna wij het retour nemen en wij de prijs hiervoor ook niet in rekening brengen.
Hoe bestel ik boodschappen via ah.nl?
Om boodschappen te bestellen op ah.nl heb je een AH-profiel nodig. Heb je nog geen AH-profiel? Maak er dan een aan.
-
Log in op ah.nl.
-
Klik rechtsboven op 'Online bestellen'.
-
Kies of je de boodschappen laat bezorgen of ophaalt bij een Pick Up Point.
-
Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
-
Je kan nu bestellen. Zoek een product en klik op het plusje om het toe te voegen aan je bestelling.
-
Klaar met boodschappen doen? Klik op het autootje rechts bovenin en controleer je bestelling. Klik op 'Bestelling afronden'.
-
Controleer je bestelling nog een keer. Klik daarna op 'Bevestigen’.
-
Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daar staat in welke boodschappen je hebt besteld. En tot wanneer je je bestelling nog kan aanpassen.
Mijn bestelling wordt pas over een paar dagen bezorgd, maar het geld is nu al afgeschreven, hoe kan dat?
Als je betaalt met je digitale betaalpas is het geld nog niet afgeschreven, maar is het tijdelijk gereserveerd totdat je bestelling wordt geleverd. Als je bestelling eenmaal is bezorgd zal pas het definitieve bedrag worden afgeschreven. Annuleer je je bestelling zelf voor levering, dan verdwijnt de reservering automatisch. Het bedrag staat meestal binnen 24 uur op je rekening. Dit kan per bank verschillen. Staat het bedrag na 2 werkdagen nog niet op je rekening, neem dan contact op met ons. Goed om te weten: Is de bestelling op vrijdag of in het weekend geannuleerd? Dan kan het zijn dat je de betaling pas maandag ontvangt.
Kan ik mijn bestelling na levering ontbinden?
Je hebt het recht de bestelling te ontbinden binnen 14 dagen nadat de bestelling bij je is bezorgd of nadat je deze hebt afgehaald. Dit recht geldt niet voor versproducten. Binnen de 14 dagen bedenktijd kan je het product hanteren of inspecteren voor zover dat nodig is om de aard, kenmerken en werking van het product vast te stellen, zoals je dat in een winkel zou kunnen doen. Als je meer hebt gedaan dan het voorgaande, kan Albert Heijn waardevermindering, oplopend tot 100%, van het product in rekening brengen.
Voor retourname kan je contact opnemen met ons via www.ah.nl/klantenservice. We zorgen dan dat de artikelen worden opgehaald bij een volgend bezorgmoment of je kunt ze zelf gelijktijdig met het ophalen van een volgende bestelling inleveren bij een Pick Up Point.
Heb je geen volgende bestelling staan? Dan regel je alles makkelijk met het ontbindingsformulier die je vindt in je de bevestigingsmail van je bestelling. Wanneer je zelf je bestelling aan ons retourneert zorg er dan voor dat je je bestelling binnen 14 dagen na melding naar ons terugstuurt. De producten die je wilt retourneren, stuur je dan onbeschadigd en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking naar:
Albert Heijn Retour/Ontbinding
t.a.v. procesteamleider Operations
AH Online Homeshopcenter De Meern
Strijkviertel 31 A
3454 PJ De Meern
Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren voor verzending.
Wij storten het volledige aankoopbedrag (exclusief versproducten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terug. Dit is inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending als je gehele bestelling retour komt.
Ook voor de door ons aangeboden bezorgbundel geldt het herroepingsrecht. In het geval van diensten, zoals de bezorgbundel, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop je de dienst hebt gekocht. Voor terugbetaling geldt hetzelfde als hiervoor aangegeven voor het herroepingsrecht bij producten. Je bent alleen gehouden de eventuele abonnementskosten te betalen voor de dienst tot het moment van ontbinding
Je hebt dit recht op basis van het herroepingsrecht. Maar let op: dit is echter niet mogelijk voor jouw aankopen van o.a. verse producten, audio- en video-opnamen waarvan de verzegeling is verbroken, kranten en tijdschriften. De volledige lijst met uitzonderingen vind je in onze algemene voorwaarden Artikel 10 Uitsluiting herroepingsrecht .
Je kan ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
Kan ik een (BTW-)factuur ontvangen van mijn bestelling uit de Bloemen Shop?
Neem hiervoor contact op met de klantenservice en vermeld hierbij jouw ordernummer. Na het plaatsen van jouw bestelling is het niet mogelijk om je factuuradres te wijzigen.
Waarom kan ik mijn bestelling niet annuleren?
Als de optie 'Annuleer bestelling' niet verschijnt, betekent dit dat we je boodschappen al aan het klaarzetten zijn. Je kan je bestelling dan niet meer annuleren.
Is het de eerste keer dat je je boodschappen niet in ontvangst kan nemen? Dan neemt de bezorger de boodschappen weer mee en laat een kaartje achter in de brievenbus. De eerste keer brengen we geen verspillingsbijdrage in rekening. We mogen gekoelde producten helaas niet opnieuw verkopen. Om verspilling te voorkomen, zullen we waar mogelijk jouw boodschappen doneren aan de voedselbank.
Heb je al eerder de boodschappen niet kunnen ontvangen? Dan zullen we deze keer een verspillingsbijdrage van €25 rekenen op je volgende bestelling. Het terugnemen van boodschappen kost extra tijd en geld, maar we willen vooral geen voedsel verspillen. Je ontvangt een kaartje van de bezorger in de brievenbus en een e-mail met meer uitleg. Waar mogelijk doneren we jouw boodschappen aan de voedselbank.
Had je een spoedsituatie waardoor je niet thuis kon zijn? Neem dan contact op met onze klantenservice. We zullen dan samen met jou een gepaste oplossing zoeken.