Iets mis met mijn bestelling
Ben je niet tevreden over de kwaliteit van een product? Is er iets beschadigd, ontbreekt er iets of is je Bonuskorting niet goed verrekend? Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Meld dit dan via ons klachtenformulier.
Heb je een algemene klacht, of feedback over onze dienstverlening? Meld dit via dit formulier, dan gaan wij ermee aan de slag!
We zien onze klanten natuurlijk het liefst helemaal tevreden. Op deze klantenservicepagina's vind je het antwoord op veel van je vragen.
Heb je een beschadigd of ontbrekend product, of valt de kwaliteit tegen? Meld het zelf via dit formulier of neem contact op met onze klantenservice.
Heb je een algemene klacht of feedback over onze dienstverlening? Meld het dan via dit formulier.
Als je contact hebt gehad met een medewerker van onze klantenservice met een vraag of een klacht, dan proberen we deze binnen drie werkdagen te beantwoorden. Soms duurt het iets langer, maar je krijgt sowieso binnen 14 dagen een reactie van ons.
Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kun je als particuliere klant een klacht indienden bij De Geschillencommissie. Meer informatie over De Geschillencommissie kun je vinden op www.sgc.nl. Ook kun je je klacht indienen via het ODR platform op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ben je een zakelijke klant? Dan kun je je klacht voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.
Vul ons klachtenformulier in en geef aan wat er precies mis is gegaan en hoe we het kunnen oplossen. Wil je geld terug? We trekken het bedrag automatisch af van je volgende factuur. Wil je het ontbrekende product ophalen in de winkel of daar je geld terugkrijgen? Dat kan ook! Neem je factuur mee naar een winkel met een servicepunt. Je kan dit in de filter aanvinken.
We verrekenen het bedrag op een volgende bestelling. Je ziet dit terug als 'Mijn tegoed verrekening' op het moment dat je jouw volgende bestelling bevestigt, bij 'Mijn bestellingen -> betalingsoverzicht', 'Mijn Tegoed -> verrekeningen' in de app of op de factuur.
Wil je het bedrag liever op je rekening ontvangen? Dan kan natuurlijk ook! Neem dan contact op met onze klantenservice, dan maken we dat graag in orde. Het bedrag staat binnen 10 werkdagen op je rekening.
Controleer eerst of je de juiste Bonuskaart hebt gebruikt. Is het een andere kaart dan in de AH-app? Dan wordt de korting niet verrekend.
Heb je dezelfde kaart gebruikt, maar toch geen korting gekregen, dan is er mogelijk een (tijdelijke) technische storing geweest.
Vaak wordt dit voordat je bestelling wordt geleverd nog gecorrigeerd. Controleer altijd eerst je factuur op ah.nl/facturen. Op je factuur staat precies wat je hebt gekocht en wat jouw Bonuskorting is. Klopt de verrekende korting niet? Meld het dan via het digitale klachtenformulier. Je korting wordt dan alsnog bij je volgende bestelling in mindering gebracht.
Bij een online bestelling vullen wij jouw kratten met boodschappen. Je kunt dus niet zelf de houdbaarheidsdatum van de producten controleren.
Welke houdbaarheid een versproduct heeft, vind je op de website of in de AH-app. Je ziet een balkje wanneer je op het product klikt, waarop je ziet hoelang het product nog houdbaar is na bezorging.
Bij brood zie je deze balk niet, omdat brood een productiedatum heeft en geen 'tenminste houdbaar tot' datum. De productiedatum is de datum waarop het brood gebakken is.
Heb je producten ontvangen die niet aan onze versgarantie voldoen? Meld het dan via ons klachtenformulier.
Wij werken hard om altijd de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden met de beste service. Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan lossen wij dat graag met je op. Je kan dit altijd melden via ons klachtenformulier.
Als je het product meeneemt naar de winkel, dan ruilen de collega's in de winkel dit graag voor je om. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kassabon mee. Als je een geactiveerde bonuskaart hebt, dan kan je ook een digitale kassabon terugvinden in de AH app. Lees alles hierover op de speciale pagina.
Als je niet tevreden bent over een product dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij de servicebalie weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug. Bij voorkeur op vertoon van de bon, maar als je die niet meer hebt, lossen we het ook netjes voor je op.
Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem, ook bij een andere winkel kun je een nieuw exemplaar ontvangen of je geld terugkrijgen.
Wist je dat je dit ook zelf via ons speciale klachtenformulier kan melden? Dat kan je invullen via https://www.ah.nl/klantenservice/klachten-formulier/product-klacht
Heb je jouw product ontvangen via een online bestelling? En het product is bijvoorbeeld defect na een tijdje. Ook dan kan je met je factuur terecht bij onze winkels met een servicepunt. Het oplossen in de winkel is niet alleen een stuk sneller, maar ook veel milieuvriendelijker dan retour sturen!
Lees meer over onze kwaliteitsgarantie op de speciale pagina.