Per 250 gram koffie ontvang je 1 spaarzegel en daarmee 10 punten. Dus:
Drink je koffie van Perla liever gezet met pads of capsules, dan gaat het om het aantal stuks. Dus:
Meer weten over Perla? Bekijk dan onze speciale pagina.
Op elke verpakking AH Perla en AH Excellent Perla vind je waardepunten die je plakt op een spaarkaart. Je kunt deze krijgen bij de servicebalie in de winkel of hier downloaden.
Je kunt oude en nieuwe punten op je spaarkaart plakken. Volle spaarkaarten (250 punten) lever je in bij de kassa voor €2 korting op je boodschappen. Deze spaaractie geldt zowel in Nederlandse als Belgische Albert Heijn-winkels. Maar volle spaarkaarten zijn niet in te leveren bij je online bestelling.
Ja, vaak wel! Ga even langs bij de servicebalie. Dan kunnen we de Bonusaanbieding met een week voor je verlengen. Dat zetten we dan op je Bonuskaart. Zo krijg je alsnog korting als het product er weer is.
Let op: dit geldt niet voor op=op aanbiedingen. En ook niet voor artikelen die de winkel normaal niet verkoopt. Als die artikelen op zijn, zijn ze ook echt op.
*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed wordt geen spaarzegels uitgereikt.
Als vast bezorgmoment kan je een buurtmoment kiezen. Elke keer als je jouw vaste buurtmoment gebruikt krijg je €0.25 korting op je totale bestelling. Dit zie je terug op je factuur. Als je je vaste bezorgmoment eenmalig annuleert of wijzigt krijg je geen korting op die bestelling.
Hou daarvoor het lokale nieuws in de gaten. Heb je een geactiveerde Bonuskaart én een favoriete winkel ingesteld? Dan krijg je vaak persoonlijk bericht. En ontvang je soms ook mooie acties!