Mijn klantkaarten
Veelgestelde vragen over ‘Perla punten’
31 resultatenHoe spaar ik Perla punten en wat kan ik ermee?
Op elke verpakking AH Perla en AH Excellent Perla vind je waardepunten die je plakt op een spaarkaart. Je kunt deze krijgen bij de servicebalie in de winkel of hier downloaden.
Je kunt oude en nieuwe punten op je spaarkaart plakken. Volle spaarkaarten (250 punten) lever je in bij de kassa voor €2 korting op je boodschappen. Deze spaaractie geldt zowel in Nederlandse als Belgische Albert Heijn-winkels. Maar volle spaarkaarten zijn niet in te leveren bij je online bestelling.
Hoeveel Perla punten krijg ik?
Per 250 gram koffie ontvang je 1 spaarzegel en daarmee 10 punten. Dus:
- 250 gram = 1 spaarzegel = 10 punten
- 500 gram = 2 spaarzegels = 20 punten
- 1000 gram = 4 spaarzegels = 40 punten
Drink je koffie van Perla liever gezet met pads of capsules, dan gaat het om het aantal stuks. Dus:
- 10 capsules = 1 spaarzegel = 10 punten
- 22 capsules = 2 spaarzegels = 20 punten
- 18 pads = 1 spaarzegel = 10 punten
- 36 pads = 2 spaarzegels = 20 punten
- 56 pads = 3 spaarzegels = 30 punten
Meer weten over Perla? Bekijk dan onze speciale pagina.
Ik heb een oude Perla spaarkaart. Kan ik deze nog inleveren?
Heb je nog een oude spaarkaart, herkenbaar aan zijn rode voorkant? Dan gelden de regels die er op die spaarkaart staan.
Dat betekent:
Mochten deze verpakkingen niet meer bestaan, dan kan onze collega bij de servicebalie je vertellen welke dit dan wel zijn.
Dat betekent:
- Bij inlevering van 1 volle spaarkaart krijg je een pak AH Perla (250 gram gemalen of bonen).
- Bij inlevering van 2 volle spaarkaarten, krijg je een pak koffie van 500 gram of 36 koffiepads.
- Bij drie volle spaarkaarten ontvang je 56 koffiepads.
- Bij vier volle spaarkaarten krijg je 1000 gram koffie.
Mochten deze verpakkingen niet meer bestaan, dan kan onze collega bij de servicebalie je vertellen welke dit dan wel zijn.
Hoe werken Bonusaanbiedingen als ik online boodschappen bestel?
Als je een Bonuskaart hebt, kan je ook online Bonuskorting krijgen. Check wel even of je je Bonuskaart al hebt toegevoegd aan ‘Klantenkaarten’ in je profiel.
Elke week zijn er nieuwe Bonusaanbiedingen. Als je online bestelt, gelden de aanbiedingen van de week waarin jij je boodschappen laat bezorgen. Dus als je gaat bestellen, kies dan éérst een bezorgmoment. Zo weet je zeker dat je de goede aanbiedingen ziet.
Sommige Bonusartikelen kun je alleen in de winkel kopen en niet online. Die herken je in de Bonusfolder aan een grijs winkelwagentje met een streep erdoor.
Soms heb je 2 producten nodig om de Bonuskorting te krijgen. Bijvoorbeeld bij 2e gratis, 1+1 gratis of 2e halve prijs. Voeg dan zelf 2 producten toe aan je bestelling. Dat gaat niet automatisch.
Een product in de Bonus is uitverkocht. Kan ik toch korting krijgen?
Ja, vaak wel! Ga even langs bij de servicebalie. Dan kunnen we de Bonusaanbieding met een week voor je verlengen. Dat zetten we dan op je Bonuskaart. Zo krijg je alsnog korting als het product er weer is.
Let op: dit geldt niet voor op=op aanbiedingen. En ook niet voor artikelen die de winkel normaal niet verkoopt. Als die artikelen op zijn, zijn ze ook echt op.
Waarom betaal ik een andere prijs dan in de Bonusfolder?
Soms geven we Bonuskorting op een groep producten. Bijvoorbeeld: alle olijfolie 25% korting. In de Bonusfolder en op onze website geven we dan voorbeelden van een Bonusartikel met een Bonusprijs. Bij andere Bonusartikelen kan de prijs wat hoger of lager zijn.
Ik heb de e-mail met de controlecode niet ontvangen, wat nu?
Geen zorgen! De e-mail ontvang je in dezelfde mailbox waar je ook mee inlogt op ah.nl. Deze zou je binnen een aantal minuten moeten ontvangen. We hebben echter geen invloed op de snelheid van leveren door jouw eigen e-mailprovider.
De afzender van de mail is account@ah.nl met als onderwerp "Controlecode voor Albert Heijn". Je kan via de zoekfunctie proberen de e-mail te vinden in je mailbox.
Verder zou je onderstaande punten nog even kunnen checken:
Goed om te weten: als je jouw mobiele telefoonnummer toevoegt aan je profiel, dan ontvang je de controlecode per SMS. De controlecode via SMS is een stuk veiliger en wel zo handig!
De afzender van de mail is account@ah.nl met als onderwerp "Controlecode voor Albert Heijn". Je kan via de zoekfunctie proberen de e-mail te vinden in je mailbox.
Verder zou je onderstaande punten nog even kunnen checken:
- Controleer eerst je spambox of de map ‘ongewenste e-mails’.
- Komt de e-mail met afzender account@ah.nl misschien automatisch in een andere map binnen? (Gmail heeft bijvoorbeeld verschillende inboxen waar je bepaalde afzenders automatisch naar kan sturen.)
- Heb je misschien de afzender account@ah.nl geblokkeerd?
- Kan het zijn dat je inbox vol is?
- Het kan ook nog voorkomen dat jouw e-mailprovider de e-mails van deze afzender tegenhoudt. Dit kun je achterhalen bij jouw e-mailprovider.
Goed om te weten: als je jouw mobiele telefoonnummer toevoegt aan je profiel, dan ontvang je de controlecode per SMS. De controlecode via SMS is een stuk veiliger en wel zo handig!
- Klik in de app op het poppetje rechtsboven.
- Ga vervolgens naar ‘Gegevens en voorkeuren’.
- Dan naar ‘Mijn gegevens’.
- Klik onderaan op ‘Wijzig inloggegevens’.
Ik heb een Non Food product online besteld, hoe zit het dan met de garantie?
Heb je jouw product ontvangen via een online bestelling? En het product is bijvoorbeeld defect na een tijdje. Ook dan kan je met je factuur terecht bij onze winkels met een servicepunt. Het oplossen in de winkel is niet alleen een stuk sneller, maar ook veel milieuvriendelijker dan retour sturen!
Lees meer over onze kwaliteitsgarantie op de speciale pagina.
Welke abonnementen kan ik met korting afsluiten via Mijn Albert Heijn Premium?
Klaar om nog meer voordeel uit Mijn Albert Heijn Premium te halen? Met Premium ontvang je korting op diverse tickets en abonnementen. Een overzicht vind je op de overzichtspagina.
Waaruit bestaat de samenwerking tussen Albert Heijn en Voedselbanken Nederland en hoe kan ik zelf helpen?
Albert Heijn is de grootste landelijke partner van Voedselbanken Nederland en doneert ieder jaar voor ruim 5 miljoen euro aan producten en organiseert diverse landelijke en lokale inzamelingsacties.
Je kan je donaties voor de voedselbank makkelijk inleveren bij inzamelpunten in onze winkels. Donaties kunnen bijvoorbeeld bestaan uit pindakaas, pasta, rijst, houdbare sauzen en andere niet-bederfelijke producten. Het doel is om zoveel mogelijk bruikbare producten in te zamelen voor de Voedselbanken.
Wil je een geldbedrag storten? Dan kan ook via onze speciale website
Meer informatie over de samenwerkingen die Albert Heijn heeft met andere goede doelen en partners? Bekijk ons platform "voor elkaar".