Perla punten

Veelgestelde vragen over Perla punten

Hoeveel Perla punten krijg ik?

Per 250 gram koffie ontvang je 1 spaarzegel en daarmee 10 punten. Dus:

  • 250 gram = 1 spaarzegel = 10 punten
  • 500 gram = 2 spaarzegels = 20 punten
  • 1000 gram = 4 spaarzegels = 40 punten

Drink je koffie van Perla liever gezet met pads of capsules, dan gaat het om het aantal stuks. Dus:

  • 10 capsules = 1 spaarzegel = 10 punten
  • 22 capsules = 2 spaarzegels = 20 punten
  • 18 pads = 1 spaarzegel = 10 punten
  • 36 pads = 2 spaarzegels = 20 punten
  • 56 pads = 3 spaarzegels = 30 punten

Meer weten over Perla? Bekijk dan onze speciale pagina.


Hoe spaar ik Perla punten en wat kan ik ermee?

Op elke verpakking AH Perla en AH Excellent Perla vind je waardepunten die je plakt op een spaarkaart. Je kunt deze krijgen bij de servicebalie in de winkel of hier downloaden.

Je kunt oude en nieuwe punten op je spaarkaart plakken. Volle spaarkaarten (250 punten) lever je in bij de kassa voor €2 korting op je boodschappen. Deze spaaractie geldt zowel in Nederlandse als Belgische Albert Heijn-winkels. Maar volle spaarkaarten zijn niet in te leveren bij je online bestelling.


Wat is de Buurtroute precies?
Met de Buurtroute worden bezorgmomenten van buurtbewoners aan elkaar gekoppeld. Bij het kiezen van een bezorgmoment – online of in de app - kun je zien op welke momenten een bezorger al in de buurt is. Als buurtbewoners of jij ook kiezen voor dit buurtmoment, wordt er efficiënter en duurzamer gereden. En daarmee bespaar je tot wel €13 korting per jaar (€0.25 op je bestelling).

Ik heb een oude Perla spaarkaart. Kan ik deze nog inleveren?
Heb je nog een oude spaarkaart, herkenbaar aan zijn rode voorkant? Dan gelden de regels die er op die spaarkaart staan.

Dat betekent:
  • Bij inlevering van 1 volle spaarkaart krijg je een pak AH Perla (250 gram gemalen of bonen).
  • Bij inlevering van 2 volle spaarkaarten, krijg je een pak koffie van 500 gram of 36 koffiepads.
  • Bij drie volle spaarkaarten ontvang je 56 koffiepads.
  • Bij vier volle spaarkaarten krijg je 1000 gram koffie.

Mochten deze verpakkingen niet meer bestaan, dan kan onze collega bij de servicebalie je vertellen welke dit dan wel zijn.

Hoe werkt de actie met het sparen voor Uitjes?
De spaaractie 2e kaartje gratis voor Uitjes is afgelopen. Bij elke €10 aan boodschappen in de winkel of bij een online bestelling ontving je 1 digitale spaarzegel. De spaaractie liep van 1 juli tot en met 1 september 2024. Verzilveren van de volle spaarkaarten kon tot en met 12 januari 2025.

Klik hier om de actievoorwaarden te lezen.

Een product in de Bonus is uitverkocht. Kan ik toch korting krijgen?

Ja, vaak wel! Ga even langs bij de servicebalie. Dan kunnen we de Bonusaanbieding met een week voor je verlengen. Dat zetten we dan op je Bonuskaart. Zo krijg je alsnog korting als het product er weer is.

Let op: dit geldt niet voor op=op aanbiedingen. En ook niet voor artikelen die de winkel normaal niet verkoopt. Als die artikelen op zijn, zijn ze ook echt op.


Hoe werkt de actie sparen voor het Portugees servies?
  • Ontvang van 30 september 2024 t/m 26 januari 2025 bij besteding van €10* zowel online als in de winkel 1 servieszegel.
  • Heb je AH Premium, dan spaar je 2x zo snel.
  • Bij 30 servieszegels heb je een volle spaarkaart.
  • Verzilveren van volle spaarkaarten kan t/m 2 februari 2025.
  • Dit geldt voor alle Nederlandse en Belgische AH winkels (m.u.v. AH to go) en online bestellingen.

*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed wordt geen spaarzegels uitgereikt.


Hoe werkt de Buurtroute als ik een vast bezorgmoment heb?

Als vast bezorgmoment kan je een buurtmoment kiezen. Elke keer als je jouw vaste buurtmoment gebruikt krijg je €0.25 korting op je totale bestelling. Dit zie je terug op je factuur. Als je je vaste bezorgmoment eenmalig annuleert of wijzigt krijg je geen korting op die bestelling.


Wanneer opent de nieuwe Albert Heijn-winkel bij mij in de buurt?

Hou daarvoor het lokale nieuws in de gaten. Heb je een geactiveerde Bonuskaart én een favoriete winkel ingesteld? Dan krijg je vaak persoonlijk bericht. En ontvang je soms ook mooie acties!


Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?