Bonus (Box) korting niet verrekend bij mijn bestelling
Veelgestelde vragen over ‘Sparen voor SMEG-artikelen’
50 resultatenHoe werkt het sparen voor SMEG-artikelen?
Bij besteding van €10* in de winkel of bij een online bestelling krijg je 1 SMEG-zegel en 2 SMEG-zegels als je AH Premium hebt. Met 30 zegels is je spaarkaart vol en met een bijbetaling vanaf €5,99 heb je al een SMEG-artikel.
Je kunt zegels sparen vanaf maandag 3 maart 2025 tot en met zondag 15 juni 2025. Het inleveren van de volle spaarkaarten kan tot en met 22 juni 2025 in alle Albert Heijn winkels.
*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, tabak, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed worden geen spaarzegels uitgereikt.
Je kunt zegels sparen vanaf maandag 3 maart 2025 tot en met zondag 15 juni 2025. Het inleveren van de volle spaarkaarten kan tot en met 22 juni 2025 in alle Albert Heijn winkels.
*Het aantal spaarzegels wordt berekend over het netto bonbedrag. Het netto bonbedrag is het totaalbedrag op de kassabon/factuur minus Bonuskorting, Koopzegels, statiegeld en emballage (lege flessen). Over het aankoopbedrag van zuigelingenvoeding tot 1 jaar, tabak, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en bonnen, toegangstickets, loten en beltegoed worden geen spaarzegels uitgereikt.
Hoe werkt het sparen voor SMEG-artikelen bij een AH Premium abonnement?
Heb je een AH Premium abonnement? Dan spaar je nog sneller voor SMEG-artikelen, omdat je dubbele spaarzegels ontvangt. Dus bij besteding van elke €10 krijg je 2 spaarzegels.
Hoe werkt digitaal sparen voor SMEG-artikelen?
Om digitaal te sparen voor SMEG-artikelen heb je de AH-app nodig. Zorg ervoor dat je een ah.nl-profiel hebt met een geactiveerde Bonuskaart. Je spaart dan automatisch digitaal. Op de startpagina zie je onder 'Mijn Albert Heijn' alle (spaar)acties staan waarvoor je spaart. Hier hoef je dus niks meer voor te doen! Je spaarzegelsaldo kan je alleen zien in de AH-app of op de prijsscanner in de winkel als je je Bonuskaart daar scant. Dus niet op de website.
Alle informatie over digitaal sparen vind je hier.
Alle informatie over digitaal sparen vind je hier.
Hoe werkt sparen voor SMEG-artikelen bij een online bestelling?
Je krijgt bij jouw online bestellingen ook SMEG-zegels. Deze worden ongeveer 5 uur voordat je jouw bestelling ontvangt, bijgeschreven op je digitale spaarkaart. De volle spaarkaarten zijn echter niet online te verzilveren. Dit kan alleen in onze fysieke winkels. Daar staat het gehele SMEG-spaarassortiment.
Hoe kan ik SMEG-zegels delen met iemand anders?
Leuk dat je SMEG-zegels wil delen met vrienden of familie! Om de zegels van de spaaractie weg te kunnen geven download je de nieuwste versie van de Albert Heijn-app in de App Store of Google Play. Zo kunnen de spaaractiezegels op een ander account worden bijgeschreven.
- Klik op de banner 'zegels delen'. Ga naar de AH app, en ga naar je digitale spaarkaart. Scroll een beetje naar beneden en klik op de banner 'zegels delen'.
- Kies het aantal zegels om weg te geven. Ga naar 'zegels weggeven'. Kies het aantal zegels dat je wilt weggeven. Deel je spaarverzoek via WhatsApp of een andere app.
- Deel je spaarverzoek via WhatsApp of een andere app. Deel je spaarverzoek via WhatsApp of een andere app. Deel je spaarverzoek via WhatsApp of een andere app.
Kan ik de SMEG-artikelen ook bestellen bij mijn online bestelling?
De volle spaarkaarten zijn niet online te verzilveren. Dit kan alleen in onze fysieke winkels. Daar vind je het gehele SMEG-assortiment terug. Zegels spaar je wél bij je online bestelling.
Mijn SMEG-artikel is kapot of beschadigd. Wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zolang de actie loopt, kan je terug naar de winkel om dit om te ruilen met je kassabon. Na de actieperiode kan je contact opnemen met SMEG via het e-mailadres smeg.care@cookware-co.com of via het online formulier https://smeg-cookware.zendesk.com/hc/nl/requests/new.
Waar vind ik meer informatie over deze spaaractie en het volledige assortiment?
Hier vind je meer info over de spaaractie, waaronder ook de actievoorwaarden en het volledige assortiment van het Portugees servies.
Wat kan ik doen als de SMEG-artikelen uitverkocht zijn bij mijn favoriete Albert Heijn winkel?
Sommige artikelen zijn erg populair, waardoor ze in bepaalde winkels niet meer op voorraad zijn. Je kunt contact opnemen met een winkel bij jou in de buurt, wie weet hebben zij nog iets liggen! De telefoonnummers van de winkels vind je hier.
Kan ik nog artikelen van afgelopen spaaracties krijgen?
Artikelen van een spaaractie zijn maar tijdelijk onderdeel van ons assortiment. We hebben deze na de actieperiode niet meer op voorraad in onze winkels, bij onze klantenservice of bij de leverancier.