Bezorgklacht bonusfolder melden
Veelgestelde vragen over ‘Bonusfolder’
50 resultatenWaar kan ik de Bonusfolder vinden?
Onze nieuwe Bonusfolder kan je vanaf vrijdagmiddag rond 13:00 uur zowel op onze website als in de AH-app bekijken. Aanmelden voor de Bonusfolder via WhatsApp kan ook. Scan de QR-code op https://www.ah.nl/over-ah/gemak of klik op de banner. Zo ben je nog sneller op de hoogte!
De papieren Bonusfolder valt in het weekend in je brievenbus.
Waarom betaal ik een andere prijs dan in de Bonusfolder?
Soms geven we Bonuskorting op een groep producten. Bijvoorbeeld: alle olijfolie 25% korting. In de Bonusfolder en op onze website geven we dan voorbeelden van een Bonusartikel met een Bonusprijs. Bij andere Bonusartikelen kan de prijs wat hoger of lager zijn.
Hoe werken Bonusaanbiedingen?
Elke week hebben we Bonusaanbiedingen. Je krijgt korting door je Bonuskaart te scannen bij het betalen van je boodschappen. Je vindt de Bonusaanbiedingen in de Bonusfolder en op onze website.
Hoe werken Bonusaanbiedingen als ik online boodschappen bestel?
Als je een Bonuskaart hebt, kan je ook online Bonuskorting krijgen. Check wel even of je je Bonuskaart al hebt toegevoegd aan ‘Klantenkaarten’ in je profiel.
Elke week zijn er nieuwe Bonusaanbiedingen. Als je online bestelt, gelden de aanbiedingen van de week waarin jij je boodschappen laat bezorgen. Dus als je gaat bestellen, kies dan éérst een bezorgmoment. Zo weet je zeker dat je de goede aanbiedingen ziet.
Sommige Bonusartikelen kun je alleen in de winkel kopen en niet online. Die herken je in de Bonusfolder aan een grijs winkelwagentje met een streep erdoor.
Soms heb je 2 producten nodig om de Bonuskorting te krijgen. Bijvoorbeeld bij 2e gratis, 1+1 gratis of 2e halve prijs. Voeg dan zelf 2 producten toe aan je bestelling. Dat gaat niet automatisch.
Hoe kan ik me aanmelden om de Bonusfolder via Whatsapp te ontvangen?
Dat kan door de QR-code op https://www.ah.nl/over-ah/gemak te scannen óf op de banner te klikken. Hiermee ga je direct naar WhatsApp en kun je ons een (vooraf ingevuld) berichtje versturen. Wanneer je deze hebt verstuurd, maak je direct gebruik van onze WhatsApp-service en ontvang je als eerste de nieuwste Bonusfolder op vrijdag.
Hoe kan ik een bezorgklacht over de Bonusfolder indienen?
Heb je de papieren folder op dinsdag nog niet ontvangen? Of heb je ondanks de zorgvuldigheid van de bezorging toch een opmerking of klacht? Maak er dan een melding van bij de verspreider van de folder via het contactformulier voor een snelle en correcte afhandeling.
Hoe kan ik me afmelden voor de Bonusfolder via Whatsapp?
Dat kan heel makkelijk door het woord 'STOP' te sturen via ons WhatsApp-kanaal.
Wat is Mijn Bonus Box en hoe meld ik me aan?
Met de AH-app ontvang je in Mijn Bonus Box elke week 10 extra aanbiedingen. Wekelijks kun je 5 daarvan activeren. Heb je AH Premium? Dan zijn dit er 10. Hierna geniet je meteen van jouw extra voordeel. Je kan de Bonus Box aanbiedingen zo vaak kopen als je wilt gedurende de actieweek, tenzij anders vermeld.
Aanmelden
Vink in jouw profiel onder 'geactiveerde Bonuskaart' de optie voor de Bonus Box aan. Zorg ook dat je minimaal versie 7.13 van de AH-app gebruikt.
Heb je hulp nodig bij het downloaden en installeren van de AH app en het openen van jouw Bonus Box? Albert Heijn werkt samen met SeniorWeb. Deze organisatie biedt ouderen een helpende hand om digitaal wegwijs te worden.
Hoe spaar ik Mijn Miles?
Om Mijn Miles te sparen, heb je een AH Bonuskaart en een Air Mileskaart nodig. Voeg deze kaarten toe aan ‘Klantenkaarten’ in je profiel. Je Air Mileskaart wordt dan automatisch gekoppeld aan je Bonuskaart. In de winkel hoef je alleen nog maar je Bonuskaart te scannen. Bij online bestellingen spaar je automatisch. Je gespaarde miles zijn 2 jaar geldig. Alle Miles die je vóór 20 februari 2023 hebt gespaard, zijn 5 jaar geldig.
Ik zie een fout in mijn Bonus Box, waar meld ik dit?
We stellen je Bonus Box zorgvuldig voor je samen op basis van jouw koopgeschiedenis. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er dan per ongeluk een foutje insluipt. Je kunt dit melden bij de klantenservice, dan zorgen we samen voor een gepaste oplossing.