Mijn AH Premium opzeggen
Veelgestelde vragen over ‘Profiel opzeggen en gegevens verwijderen’
42 resultatenHoe kan ik mijn profiel en gegevens verwijderen?
Je profiel verwijderen doe je in ‘Mijn profiel’. Scroll naar beneden en klik onder het de gekleurde vakken op de rode button ‘Je profiel en gegevens verwijderen’. Vervolgens vul je je wachtwoord in en klik je definitief op verwijderen. Als je dit hebt gedaan is je Albert Heijn profiel verwijderd.
Je kunt je profiel bij Albert Heijn verwijderen zo lang je geen saldo aan Koopzegels in de AH App, een actieve Bezorgbundel en/of AH Premium hebt. Zorg er eerst voor dat je de Koopzegels verzilvert in de winkel, het sparen en eventueel je Bezorgbundel en/of AH Premium stopzet. Daarna kun je je profiel verwijderen.
Kan ik ook een instructie doorgeven aan de bezorger of de instructie aanpassen of verwijderen?
Ja dat kan zeker. Je kan die in je profiel aangeven. Hou er wel rekening mee dat de instructie er moet staan voor de dag van bezorging, anders zal de bezorger deze niet kunnen lezen.
Hoe kan ik een profiel van een overleden persoon verwijderen?
We snappen dat je bij een dergelijke trieste gebeurtenis een hoop moet regelen, dus we helpen je graag om dit snel in orde te maken. Er zijn een paar dingen om rekening mee te houden:
1) De persoon die is overleden spaarde geen Koopzegels, had geen Mijn AH Premium of een AH Bezorgbundel. Neem contact op met onze klantenservice en geef ons de naam, geboortedatum en adresgegevens van de persoon door.
2) De persoon die is overleden had wel Koopzegels (tot 500 euro), een AH Bezorgbundel en/of Mijn AH Premium. Stuur dan een mail naar privacy@ah.nl samen met de volgende gegevens:
- Een legitimatie van jou als erfgenaam
- Naar welk account de Koopzegels kunnen worden overgeschreven en op welk IBAN het tegoed kan worden gestort
- Een document waaruit de relatie blijkt van jou als ergenaam
- De adresgegevens en indien mogelijk het e-mailadres van de overledene
3) De persoon die is overleden had voor meer dan 500 euro aan Koopzegels. In dat geval hebben we onderstaande gegevens nodig om je verzoek te verwerken:
- Legitimatie van de erfgenaam
- De account gegevens waar de Koopzegels naartoe kunnen worden gestort
- Document waaruit blijkt dat je de erfgenaam bent zoals een testament of de boedelverdelingsafspraak
Mijn rekeningnummer voor AH Premium is gewijzigd, hoe kan ik dit doorgeven?
In dat geval kan je contact opnemen met onze klantenservice. Zij passen het rekeningnummer graag voor je aan. Let op: Dit kan alleen voordat je abonnement wordt verlengd en hoef je niet via een opzegging van een machtiging te doen.
Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
Je e-mailadres kun je eenvoudig wijzigen via de AH app of via ah.nl. Hieronder leggen we het voor je uit.
E-mailadres wijzigen in de AH app:
E-mailadres wijzigen via ah.nl:
E-mailadres wijzigen in de AH app:
- Ga op de homepagina naar het poppetje rechtsboven.
- Ga naar 'Gegevens en voorkeuren'.
- Klik op 'Mijn gegevens'.
- Scroll naar beneden en ga onder 'Inloggegevens' naar 'Wijzig inloggegevens'.
- Je kunt hier je e-mailadres en je wachtwoord wijzigen.
- Klik op 'opslaan' en jouw e-mailadres is aangepast!
E-mailadres wijzigen via ah.nl:
- Ga via het poppetje rechtsboven naar 'Mijn profiel'.
- Onder 'Gegevens en voorkeuren' vind je 'Inloggegevens'.
- Daar zie je de mogelijkheid om je e-mailadres te wijzigen.
- Vergeet de wijziging niet op te slaan en dan is jouw e-mailadres gewijzigd!
Hoe en wanneer kan ik de proefmaand van de Bezorgbundel opzeggen?
Je kan elk moment de proefmaand Bezorgbundel opzeggen:
- Opzeggen van de proefmaand doe je via de bezorgbundelpagina.
- Zeg je op binnen de proefmaand, bijvoorbeeld op de eerste dag, dan zal deze automatisch aan het einde van de proefperiode stopgezet worden.
- Zeg je het niet op tijdens de proefmaand, dan wordt de proefmaand automatisch omgezet naar een maandabonnement van een Onbeperkt Bezorgbundel en geldt er een opzegtermijn van 1 maand.
Ik ga verhuizen. Hoe wijzig ik mijn adres?
Ga naar ‘Persoonlijke gegevens’ in je profiel. Wijzig je adres. Vergeet niet om onderaan de pagina op 'Opslaan' te klikken.
Had je een persoonlijk bezorgmoment op je oude adres? Dan moet je een nieuw persoonlijk bezorgmoment kiezen. Je oude bezorgmomenten worden geannuleerd.
Heb je al boodschappen besteld en verander je daarna je adres? Dan annuleren we die bestelling. We bewaren je boodschappenlijst onder 'Mijn bestellingen'.
Ik heb een mail gehad dat mijn account wordt verwijderd, wat nu?
De mail wordt verstuurd als je langer dan 2 jaar niet ingelogd bent geweest op onze website of in de AH app.
In de mail staat vanaf wanneer je account wordt verwijderd. Als je voor die tijd inlogt op onze website of in de AH app, dan is er niks aan de hand en blijft je account gewoon actief.
Waarom moet ik een controlecode invoeren als ik inlog op ah.nl?
Door deze tweestapsverificatie wordt jouw persoonlijke data goed beveiligd. Jouw ah.nl account is persoonlijk. We willen jouw persoonlijke gegevens en soms waardevolle items zoals Koopzegels dan ook goed beschermen. De controlecode wordt per sms naar het mobiele nummer gestuurd dat je in je profiel hebt staan, of naar je persoonlijke e-mailadres. Zo weten we zeker dat jij het echt bent die inlogt.
Ik wil mijn persoonlijke gegevens zoals mijn telefoonnummer wijzigen, hoe doe ik dat?
Je gegevens kan je wijzigen door in te loggen in je AH-profiel. Heb je de gegevens aangepast? Sla ze op en je nieuwe gegevens staan geregistreerd.
Wil je je adresgegevens wijzigen, maar heb je een lopende bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.