Zoek winkel en openingstijden
Veelgestelde vragen over ‘Mijn winkel’
50 resultatenWaar vind ik de actuele openingstijden en het adres van mijn Albert Heijn-winkel?
Je vindt alle actuele openingstijden, adressen en telefoonnummers van onze winkels hier. Ook de openingstijden rondom feestdagen zijn hierin opgenomen
Wist je dat je in je profiel jouw favoriete winkel kan instellen? Zo kan je snel opzoeken tot hoe laat jouw winkel vandaag open is.
Wat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
De actuele openingstijden en de contactgegevens van onze winkels vind je op ah.nl/winkels. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld (lokale) feestdagen, zoals carnaval, Vierdaagse, Goede Vrijdag, Pasen, Koningsdag, 4 en 5 mei, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Kerstmis en Oud en Nieuw.
Waarom zitten sommige producten niet in het assortiment van mijn Albert Heijn-winkel?
We bekijken per winkel welke producten we verkopen. Niet alle winkels hebben hetzelfde assortiment. Soms verdwijnt een product ook weer uit het assortiment, bijvoorbeeld omdat er te weinig vraag naar is. Mis je een product, vraag het dan gerust. Onze collega's in de winkel helpen je graag!
Kan ik bij Albert Heijn winkels met mijn creditcard betalen?
Ja, bij Albert Heijn willen we het afrekenen zo gemakkelijk mogelijk maken voor onze klanten. Daarom accepteren alle AH to go's en veel van onze reguliere winkels creditcards van Visa en Mastercard.
Houd er rekening mee dat onze franchise winkels zelf kunnen beslissen over het accepteren van creditcardbetalingen. Voor de meest actuele informatie kan je het beste direct contact opnemen met jouw lokale Albert Heijn winkel. De contactgegevens vind je hier.
Mijn Bonuskorting is niet verrekend in de winkel, wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Als je met je kassabon naar de servicebalie in de winkel gaat, helpt één van onze collega's je graag.
Tip: met je geactiveerde Bonuskaart vind je al je kassabonnen bij je profiel rechtsboven in de AH app.
Ik zoek een specifieke service. Bij welke Albert Heijn-winkel kan ik terecht?
Op zoek naar een winkel met fotoservice, OV-kaartoplader of geldautomaat? Ga naar onze winkelzoeker. Klik op ‘Filter’ en vink de service aan die je zoekt. Zo vind je alle winkels bij jou in de buurt met die service.
Wat kan ik doen als de SMEG-artikelen uitverkocht zijn bij mijn favoriete Albert Heijn winkel?
Sommige artikelen zijn erg populair, waardoor ze in bepaalde winkels niet meer op voorraad zijn. Je kunt contact opnemen met een winkel bij jou in de buurt, wie weet hebben zij nog iets liggen! De telefoonnummers van de winkels vind je hier.
Ik heb een klacht over een gekocht product in de winkel. Waar meld ik deze?
Als je niet tevreden bent over een product dat je in jouw winkel hebt gekocht, dan kun je dit bij de servicebalie weer omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug. Bij voorkeur op vertoon van de bon, maar als je die niet meer hebt, lossen we het ook netjes voor je op.
Kom je niet meer in de winkel waar je het artikel hebt gekocht? Geen probleem, ook bij een andere winkel kun je een nieuw exemplaar ontvangen of je geld terugkrijgen.
Wist je dat je dit ook zelf via ons speciale klachtenformulier kan melden? Dat kan je invullen via https://www.ah.nl/klantenservice/klachten-formulier/product-klacht
Ik ben iets kwijtgeraakt in de winkel, wat nu?
Wat vervelend dat je iets bent kwijtgeraakt! Je kunt hiervoor contact opnemen met de winkel waarvan je denkt dat je iets bent verloren. Onze collega's in de winkel helpen je graag met zoeken. Je vindt het telefoonnummer via www.ah.nl/winkels.
Mijn SMEG-artikel is kapot of beschadigd. Wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zolang de actie loopt, kan je terug naar de winkel om dit om te ruilen met je kassabon. Na de actieperiode kan je contact opnemen met SMEG via het e-mailadres smeg.care@cookware-co.com of via het online formulier https://smeg-cookware.zendesk.com/hc/nl/requests/new.