Mijn winkel

Veelgestelde vragen over Mijn winkel

Waar vind ik de actuele openingstijden en het adres van mijn Albert Heijn-winkel?

Je vindt alle actuele openingstijden, adressen en telefoonnummers van onze winkels hier. Ook de openingstijden rondom feestdagen zijn hierin opgenomen

Wist je dat je in je profiel jouw favoriete winkel kan instellen? Zo kan je snel opzoeken tot hoe laat jouw winkel vandaag open is.

 


Wat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?

De actuele openingstijden en de contactgegevens van onze winkels vind je op ah.nl/winkels. Deze informatie wordt ook geüpdatet voor bijvoorbeeld (lokale) feestdagen, zoals carnaval, Vierdaagse, Goede Vrijdag, Pasen, Koningsdag, 4 en 5 mei, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Kerstmis en Oud en Nieuw.


Waarom zitten sommige producten niet in het assortiment van mijn Albert Heijn-winkel?

We bekijken per winkel welke producten we verkopen. Niet alle winkels hebben hetzelfde assortiment. Soms verdwijnt een product ook weer uit het assortiment, bijvoorbeeld omdat er te weinig vraag naar is. Mis je een product, vraag het dan gerust. Onze collega's in de winkel helpen je graag!


Kan ik bij Albert Heijn winkels met mijn creditcard betalen?

Ja, bij Albert Heijn willen we het afrekenen zo gemakkelijk mogelijk maken voor onze klanten. Daarom accepteren alle AH to go's en veel van onze reguliere winkels creditcards van Visa en Mastercard.

Houd er rekening mee dat onze franchise winkels zelf kunnen beslissen over het accepteren van creditcardbetalingen. Voor de meest actuele informatie kan je het beste direct contact opnemen met jouw lokale Albert Heijn winkel. De contactgegevens vind je hier.


Mijn Bonuskorting is niet verrekend in de winkel, wat nu?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Als je met je kassabon naar de servicebalie in de winkel gaat, helpt één van onze collega's je graag.

Tip: met je geactiveerde Bonuskaart vind je al je kassabonnen bij je profiel rechtsboven in de AH app.


Wat als de items voor Portugees servies uitverkocht zijn bij mijn Albert Heijn winkel?
Je kan een kijkje nemen in een nabijgelegen Albert Heijn winkel. We doen ons uiterste best om de voorraden dagelijks aan te vullen. Wacht niet tot het laatste moment met het inwisselen, we kunnen dan niet garanderen dat alle spaaritems nog voorradig zijn in jouw winkel op het moment dat jij daar bent.

Ik wil een product uit mijn bestelling retourneren, kan dat?
Het kan gebeuren dat je iets verkeerd bestelt. Verse en gekoelde producten kunnen niet retour, maar houdbare producten wel binnen 14 werkdagen.
Je kunt dit zelf snel regelen via het retourformulier. Vul in om welke producten het gaat en lever ze weer in bij de bezorger of bij het pick-up point van je volgende bestelling.

Je kunt de producten ook in een winkel retourneren, mits het een winkel is met een ah.nl servicepunt. Check hiervoor eerst op onze website onder ah.nl/winkels of jouw winkel een ah.nl servicepunt heeft. Selecteer jouw winkel en vink onder 'filteren op services' Ah.nl servicepunt aan. Op de kaart zie je nu alle winkels met deze service.


Hoe kan ik mijn AH Miles inwisselen?

Je kan je Mijn Miles inwisselen in de winkel of in onze online Mijn Miles shop. Meestal krijg je korting op een artikel. Je kan je Miles ook gebruiken voor korting op je boodschappen aan de kassa. Of wissel ze in bij een van de andere Air Milespartners.


Ik zoek een specifieke service. Bij welke Albert Heijn-winkel kan ik terecht?

Op zoek naar een winkel met fotoservice, OV-kaartoplader of geldautomaat? Ga naar onze winkelzoeker. Klik op ‘Filter’ en vink de service aan die je zoekt. Zo vind je alle winkels bij jou in de buurt met die service.


Gerelateerde artikelen

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?