Gemiste Bonuskorting bij mijn bestelling
Veelgestelde vragen over ‘AH app’
50 resultatenHoe bestel ik boodschappen via de AH-app?
Om boodschappen te bestellen via de AH-app heb je een AH profiel nodig. Heb je nog geen AH profiel? Maak er dan een aan.
-
Log in bij de AH-app.
-
Ga naar Mijn lijst en voeg producten toe aan je boodschappenlijst.
-
Klik op 'Online bestellen' onder in je scherm.
-
Kies of je je boodschappen wil ophalen bij een AH Pick Up Point of laat thuisbezorgen.
-
Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
-
Klik op 'Rond af', 'Verder' en tot slot 'Bevestig'.
-
Daarna krijg je een bevestigingsmail van ons. Daar staat in welke boodschappen je hebt besteld. En tot wanneer je je bestelling nog kan aanpassen.
De app werkt niet. Wat moet ik doen?
Ah, dat is niet hoe de AH app hoort te werken. Er zijn 3 dingen die je eerst zelf kan doen om het op te lossen.
- Update de app naar de laatste versie.
- Log één keer uit en weer in.
- Verwijder de app en installeer 'm opnieuw.
Heeft dit niet geholpen? Neem dan even contact op met onze klantenservice zodat we het probleem verder kunnen onderzoeken.
Hoe werkt de AH Bonuskaart?
Met de AH Bonuskaart krijg je korting op allerlei producten die in de Bonus zijn. En als je je je Bonuskaart activeert, krijg je in de AH-app zelfs nog meer voordeel in de 'Mijn Bonus Box'.
Je kan met je Bonuskaart ook zelfscannen in de winkel, Koopzegels sparen, digitaal zegels sparen voor een spaaractie of extra Bonusbox aanbiedingen activeren in de AH-app.
Als je je Bonuskaart hebt geactiveerd en de AH-app hebt gedownload kun je je Bonuskaart voortaan digitaal gebruiken in de app. Dat scheelt weer een kaart.
Kan ik een seintje krijgen als de bezorger er bijna is?
Ja, dat kan! In de AH app kan je meldingen aanzetten. Dan laten we je weten hoe laat de bezorger komt. Kies hiervoor in je profiel voor 'Meldingen' en vervolgens 'Je bestelling'.
Als je liever een sms’je krijgt, kan dat ook. Dat kan je instellen op de website of in de AH app:
-
Op de website ga je naar je profiel en kies je voor ‘Berichten en e-mails' en vervolgens voor ‘Updates over je bezorging’.
-
In de AH app kies je in je profiel voor 'Meldingen > Meldingen via e-mail en SMS' en vervolgens voor 'Updates over je bezorging'.
Op welke apparaten werkt AH Leefstijl?
AH Leefstijl kun je gebruiken via je laptop, tablet of telefoon. De Leefstijlcheck kun je alleen op de AH app doen, dus op je telefoon of tablet.
Hoe werkt digitaal sparen voor SMEG-artikelen?
Om digitaal te sparen voor SMEG-artikelen heb je de AH-app nodig. Zorg ervoor dat je een ah.nl-profiel hebt met een geactiveerde Bonuskaart. Je spaart dan automatisch digitaal. Op de startpagina zie je onder 'Mijn Albert Heijn' alle (spaar)acties staan waarvoor je spaart. Hier hoef je dus niks meer voor te doen! Je spaarzegelsaldo kan je alleen zien in de AH-app of op de prijsscanner in de winkel als je je Bonuskaart daar scant. Dus niet op de website.
Alle informatie over digitaal sparen vind je hier.
Alle informatie over digitaal sparen vind je hier.
Wat kan ik met mijn AH Bonuskaart?
-
Krijg korting op allerlei producten. Met een geactiveerde Bonuskaart ontvang je in de AH-app persoonlijke korting met Mijn Bonus Box.
-
Spaar Mijn Miles met je AH Bonuskaart. Koppel hiervoor je Air Mileskaart aan je Bonuskaart. Dit doe je in je profiel bij ‘Klantenkaarten’. Zo spaar je automatisch Mijn Miles als je je Bonuskaart scant.
-
Spaar digitaal Koopzegels en spaarzegels met je Bonuskaart. Dit kan alleen in de Nederlandse Albert Heijn-winkels. Je moet dit dan wel even aanzetten in de AH-app.
Hoe verzilver ik mijn Eftelingspaarkaarten in de AH app?
- Ga naar de AH app en log in.
- Ga naar 'Mijn Albert Heijn' en klik op de Efteling banner.
- Klik op de 'Koop tickets' button.
- Kies je gewenste Eftelingticket: Laagseizoen of Flexibel, theatershow CARO of eten & drinken voucher. Bij elke volle spaarkaart ontvang je tot €13,50 korting.
- Volg de stappen om je betaling af te ronden. Je ontvangt je tickets in je mailbox.
Wat is de AH Sleutelservice?
Albert Heijn bood de AH Sleutelservice aan tot 1 juli 2021. We zijn inmiddels gestopt met deze service.
Sleutelbossen opgestuurd naar Albert Heijn die na 1 juli 2021 worden ontvangen worden niet meer geretourneerd. Jouw gegevens worden na 1 juli 2021 dus ook niet meer voor dit doeleinde gebruikt.
Wanneer je meedoet aan het Mijn Bonus-programma van Albert Heijn, dan kon je gebruik maken van de sleutelservice. Inmiddels is deze optie niet meer beschikbaar. De Bonuskaart van Albert Heijn is namelijk ook als sleutelhanger te gebruiken en gevonden sleutelbossen met daaraan een Bonuskaart worden door vinders vaak naar ons opgestuurd. We sturen de sleutels aan de hand van het Bonuskaartnummer naar het geregistreerde adres (t/m 1 juli 2021)
Ben je je sleutelbos met Bonuskaart kwijt?
Als je je Bonuskaart hebt geactiveerd kan je 'm ook digitaal gebruiken met de AH-app. Download de AH-app op je mobiele telefoon en log in met je ah.nl inloggegevens. Rechts bovenaan zie je een afbeelding van een kaartje op de homepagina. Daar vind je jouw AH Bonuskaart. Wel zo handig!
Voor je sleutelbos kan je navraag doen bij jouw gemeente.
Hoe kan ik mij aanmelden voor digitaal sparen?
Dit kan via de AH app op je mobiele telefoon én met een geregistreerde AH Bonuskaart. Zorg ervoor dat je de laatste versie van de AH app hebt. Ga op de Homepagina van de app naar 'Mijn Albert Heijn', klik op één van de spaarmogelijkheden en volg de stappen.
Het activeren van Koopzegels sparen staat los van Spaarzegels sparen voor een spaaractie (zoals bijvoorbeeld bakjes of uitjes). Koopzegels sparen moet je afzonderlijk activeren en stoppen.
We leggen je hier stap voor stap uit hoe je begint met digitaal zegels sparen.