Bekijk Allerhande online
Veelgestelde vragen over ‘Allerhande’
17 resultatenWaar kan ik oude versies van de Allerhande vinden?
Via deze link vind je Allerhandes van 2015 t/m nu. Als je linksboven op de 4 vierkantjes klikt (naast het vergrootglas), zie je het overzicht. Alvast veel leesplezier!
Wist je dat je hier de nóg oudere Allerhande edities vanaf 1954 t/m 2013 kan inzien?
Je kunt alle recepten vinden op www.ah.nl/allerhande. Tenminste, alles van na het jaar 2000.
Wanneer komt de nieuwe Allerhande uit?
Je ziet achterin de Allerhande wanneer de volgende uitgave in de winkel ligt of beschikbaar is op ah.nl/allerhande. Bestel je online? Dan wordt de Allerhande alleen in de week dat deze wordt uitgebracht, ook aan je bestelling toegevoegd zolang de voorraad strekt.
Ik heb vragen over AH Leefstijl. Waar kan ik terecht?
Met vragen over AH Leefstijl kun je bellen met de gratis drogisterijlijn van Albert Heijn Leefstijl: 0800-4040017. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Heb je een vraag over een geneesmiddel? Wacht nog even met het kopen of gebruiken ervan totdat je vragen beantwoord zijn.
Heb je een vraag over een geneesmiddel? Wacht nog even met het kopen of gebruiken ervan totdat je vragen beantwoord zijn.
Hoe werkt de 10% AH Premium korting op het biologische en AH Terra assortiment?
De 10% korting geldt op alle biologische producten en op producten uit de AH Terra-lijn (ook non-food), behalve wettelijk uitgesloten producten zoals zuigelingenvoeding.
Goed om te weten: de 10% korting geldt niet als het product al in de Bonus is. Er wordt dus geen extra 10% korting gegeven.
Je ziet de 10% bio en 10% AH Terra korting terug op je (digitale) kassabon onder het kopje 'BIO PREMIUM'.
Ik zie verkeerde productinformatie op ah.nl of in de AH App. Waar meld ik dit?
Soms sluipt er wel eens een foutje in, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kunt dit melden bij onze klantenservice, zodat de informatie zo snel mogelijk wordt aangepast.
Waar vind ik de algemene voorwaarden van producten en tickets gekocht op de AH Voordeelshop?
De algemene voorwaarden van de AH voordeelshop kun je hier vinden.
Ik heb een werkgerelateerde vraag, waar kan ik deze stellen?
Heb je een werkgerelateerde vraag? Stel deze dan altijd aan je leidinggevende. Komt die er ook niet uit, dan kan er een case in Questie aangemaakt worden. Via de klantenservice kunnen we je helaas niet helpen.
Ik heb een lopende challenge in de Mijn Leefstijlcoach app. Kan ik deze nog afmaken?
De challenges in de Mijn Leefstijlcoach app kun je tot en met 27 maart 2025 afmaken, daarna wordt de Mijn Leefstijlcoach app uit de App Store en Playstore verwijderd en zal deze niet meer werken. Je kunt terecht op ah.nl/leefstijl en in de AH app voor heel veel andere tips, video's en work-outs.
Hoe kan ik als zakelijke klant online bestellen?
Om te kunnen bestellen is het van belang dat je bent ingeschreven. Dat doe je als volgt:
Maak een zakelijk account aan op onze website. Vul je KVK-nummer in en we zoeken meteen al je gegevens erbij en je kan al binnen enkele minuten een zakelijke bestelling plaatsen. Hoe je stap voor stap een bestelling kan plaatsen wijzigen en annuleren, vind je hier.
Het is helaas niet mogelijk om van een persoonlijk particulier account een zakelijk account te maken. Je kan uiteraard wel een nieuw zakelijk account aanmaken met een alternatief e-mailadres.
Heb ik garantie op mijn SMEG-artikel?
Jazeker! Je hebt twee jaar garantie. Garantie wordt alleen verleend wanneer het product is gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing. Bewaar altijd de kassabon waarop duidelijk de aankoopdatum en het gekochte product staat vermeld.