Facturen bekijken
Veelgestelde vragen over ‘Contact’
50 resultatenKan ik Albert Heijn een e-mail sturen?
Nee, je kunt ons geen e-mail sturen. De klantenservice van Albert Heijn is telefonisch te bereiken op 0800-0305 of via de chat onderaan deze pagina. Ook vind je hier de actuele openingstijden. Onze digitale assistent is 24/7 bereikbaar.
Kan ik bij Albert Heijn winkels met mijn creditcard betalen?
Ja, bij Albert Heijn willen we het afrekenen zo gemakkelijk mogelijk maken voor onze klanten. Daarom accepteren alle AH to go's en veel van onze reguliere winkels creditcards van Visa en Mastercard.
Houd er rekening mee dat onze franchise winkels zelf kunnen beslissen over het accepteren van creditcardbetalingen. Voor de meest actuele informatie kan je het beste direct contact opnemen met jouw lokale Albert Heijn winkel. De contactgegevens vind je hier.
Mijn SMEG-artikel is kapot of beschadigd. Wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zolang de actie loopt, kan je terug naar de winkel om dit om te ruilen met je kassabon. Na de actieperiode kan je contact opnemen met SMEG via het e-mailadres smeg.care@cookware-co.com of via het online formulier https://smeg-cookware.zendesk.com/hc/nl/requests/new.
Wat zijn de contactgegevens van het Ahold Delhaize hoofdkantoor?
Het adres:
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam
Het postadres:
postbus 3000
1500 HA Zaandam
Klantenservice:
Je kan ons bereiken via chat of telefonisch.
Je vindt de actuele openingstijden onderaan deze pagina.
Ons kantoor in België:
Albert Heijn België NV
Karel Oomsstraat 47K bus 2
2018 Antwerpen
België
Hoe kom ik in contact met de Klantenservice van Albert Heijn?
De klantenservice van Albert Heijn is telefonisch te bereiken op 0800-0305 of via de chat onderaan deze pagina. Ook vind je hier de actuele openingstijden. Onze digitale assistent is 24/7 bereikbaar.
Kan ik een (BTW-)factuur ontvangen van mijn bestelling uit de Bloemen Shop?
Neem hiervoor contact op met de klantenservice en vermeld hierbij jouw ordernummer. Na het plaatsen van jouw bestelling is het niet mogelijk om je factuuradres te wijzigen.
Het SMS bericht is verstuurd naar een oud of verkeerd telefoonnummer, wat nu?
Op het inlogscherm worden de laatste 3 cijfers van je telefoonnummer getoond. Klopt dit niet, neem dan telefonisch contact met ons op.
Let op: Doe dit altijd met je nieuwe mobiele nummer.
Ik heb actieproducten besteld op de juiste dag, maar de gratis bezorging wordt niet verwerkt. Wat nu?
Dat is natuurlijk balen, maar als je zeker weet dat je de juiste producten voor de juiste dag hebt besteld, dan is er bij ons ergens een foutje gemaakt.
Dit wordt vaak voor je bezorging alsnog hersteld, dus wacht de levering even af. Zijn er toch bezorgkosten berekend? Neem dan contact op met onze klantenservice, we lossen het graag voor je op.
Kan ik mijn bestelling uit de Bloemen Shop annuleren?
Ja, dat kan zolang jouw bloemen nog niet klaargezet zijn. Dit is over het algemeen tot 12:00 uur op de dag voor levering. Na dit moment kunnen wij in uitzonderlijke situaties de levering van de bloemen nog wel tegenhouden, maar omdat de bloemen dan al onderweg zijn kunnen wij deze niet meer vergoeden.
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Ik wil mijn persoonlijke gegevens zoals mijn telefoonnummer wijzigen, hoe doe ik dat?
Je gegevens kan je wijzigen door in te loggen in je AH-profiel. Heb je de gegevens aangepast? Sla ze op en je nieuwe gegevens staan geregistreerd.
Wil je je adresgegevens wijzigen, maar heb je een lopende bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.