Klacht melden over bestek- of pannenactie
Als je in de app op de homepage klikt op 'Bekijk alles' naast 'Mijn Albert Heijn' dan kan je naar beneden scrollen en vind je onder 'Afgelopen Spaarprogramma's' je spaarkaart terug onder.
Als je in de app op de homepage klikt op 'Bekijk alles' naast 'Mijn Albert Heijn' dan kan je naar beneden scrollen en vind je onderaan je spaarkaart terug onder 'afgelopen spaarprogramma's'.
De garantie geldt voor de meeste Non Food producten tot twee jaar na de datum van aankoop. Als je gebruik wilt maken van de garantie, neem dan contact op met de leverancier.
Pannen
Voor de laatste spaaractie voor de Greenpan Pannen kan je contact opnemen met Royal van Kempen & Begeer via dit formulier.
Handdoeken
Walra heeft een garantietermijn van 1 jaar na aankoop. Mocht je dit willen verlengen met nog 1 jaar, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief van Walra. Als het artikel kapot is, kan je contact opnemen met de klantenservice van Walra via spaaractie@walra.nl
Vershoudbakjes, buitenservies en ovenschalen
Wij geven 2 jaar garantie op fabrieks- en materiaalfouten van de spaaritems als deze volgens de gebruiksaanwijzing zijn gebruikt. Bewaar je kassabon goed, want bij problemen kun je het terugbrengen bij de servicebalie in de winkel en krijg je je geld terug. Ruilen is niet mogelijk, omdat we het spaaritem niet meer in het assortiment hebben.
Artikelen van een spaaractie zijn maar tijdelijk onderdeel van ons assortiment. We hebben deze na de actieperiode niet meer op voorraad in onze winkels, bij onze klantenservice of bij de leverancier.
Toekomstige acties communiceren we niet, maar houd vooral onze website in de gaten daar kun je al onze lopende acties vinden.
Download de AH app en zorg ervoor dat je een ah.nl profiel hebt met een geactiveerde Bonuskaart. Je spaart dan automatisch digitaal. Op de startpagina zie je onder 'Mijn Albert Heijn' alle (spaar)acties staan waar je voor meespaart. Hier hoef je dus niks meer voor te doen!
Je spaarzegels saldo kan je alleen zien in de AH app of op de prijsscanner in de winkel als je je Bonuskaart daar scant. Dus niet op je PC of laptop.
Heb je online een bestelling geplaatst, dan worden je spaarzegels bijgeschreven op het moment dat we je bestelling voor je klaarzetten (ongeveer 5 uur voordat je je boodschappen ontvangt).
Wil je je spaaritem kopen in de winkel? Nadat je je Bonuskaart en een spaaritem hebt gescand, trekt de kassa automatisch het kortingsbedrag eraf van de spaarzegels die je in de app hebt gespaard.
Check altijd eerst je 'Spaargeschiedenis'. Deze vind je terug als je op de betreffende spaaractie klikt onder 'Mijn Albert Heijn' in de AH app. Als je naar beneden scrollt zie je overzichtelijk hoeveel zegels er per (web) winkelbezoek zijn bijgeschreven.
Normaal gesproken worden je digitale spaarzegels vrijwel meteen na je winkelbezoek bijgeschreven. Bij je online bestelling worden je spaarzegels al minimaal 5 uur vóór de levering van jouw boodschappen bijgeschreven.
Soms is er wat vertraging. Zijn je zegels 1 dag na winkelbezoek nog niet bijgeschreven? Ga dan even bij de winkel langs. Zijn je zegels niet bijgeschreven bij je online bestelling? Wacht dan maximaal 5 werkdagen. Zijn de zegels dan nog niet bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice.