Afgelopen spaaracties

Veelgestelde vragen over Afgelopen spaaracties

Waar vind ik mijn digitale spaarkaart als de actie is afgelopen?

Als je in de app op de homepage klikt op 'Bekijk alles' naast 'Mijn Albert Heijn' dan kan je naar beneden scrollen en vind je onder 'Afgelopen Spaarprogramma's' je spaarkaart terug onder.


Waar vind ik mijn digitale spaarkaart als de actie is afgelopen, maar ik mijn product heb gereserveerd?

Als je in de app op de homepage klikt op 'Bekijk alles' naast 'Mijn Albert Heijn' dan kan je naar beneden scrollen en vind je onderaan je spaarkaart terug onder 'afgelopen spaarprogramma's'.


Hoe werkt de actie met het sparen voor Uitjes?
De spaaractie 2e kaartje gratis voor Uitjes is afgelopen. Bij elke €10 aan boodschappen in de winkel of bij een online bestelling ontving je 1 digitale spaarzegel. De spaaractie liep van 1 juli tot en met 1 september 2024. Verzilveren van de volle spaarkaarten kon tot en met 12 januari 2025.

Klik hier om de actievoorwaarden te lezen.

Hoe zit het met de garantie op artikelen van afgelopen spaaracties?

De garantie geldt voor de meeste Non Food producten tot twee jaar na de datum van aankoop. Als je gebruik wilt maken van de garantie, neem dan contact op met de leverancier.

Pannen
Voor de laatste spaaractie voor de Greenpan Pannen kan je contact opnemen met Royal van Kempen & Begeer via dit formulier.

Handdoeken
Walra heeft een garantietermijn van 1 jaar na aankoop. Mocht je dit willen verlengen met nog 1 jaar, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief van Walra. Als het artikel kapot is, kan je contact opnemen met de klantenservice van Walra via spaaractie@walra.nl

Vershoudbakjes, buitenservies en ovenschalen
Wij geven 2 jaar garantie op fabrieks- en materiaalfouten van de spaaritems als deze volgens de gebruiksaanwijzing zijn gebruikt. Bewaar je kassabon goed, want bij problemen kun je het terugbrengen bij de servicebalie in de winkel en krijg je je geld terug. Ruilen is niet mogelijk, omdat we het spaaritem niet meer in het assortiment hebben.


Kan ik nog artikelen van afgelopen spaaracties krijgen? 

Artikelen van een spaaractie zijn maar tijdelijk onderdeel van ons assortiment. We hebben deze na de actieperiode niet meer op voorraad in onze winkels, bij onze klantenservice of bij de leverancier.


Tot wanneer kan ik de bioscoopzegels nog verzilveren?
  • Sparen kon vanaf 2 september tot en met 15 september 2024 (dus het sparen is afgelopen)
  • Verzilveren van volle spaarkaarten kan van 2 september 2024 tot en met 19 januari 2025 via ah.nl/pathe
  • Verzilveren van volle spaarkaart voor Pathé Unlimited kon uiterlijk tot en met 20 december 2024
  • Je gekochte vouchers zijn geldig tot en met 31 augustus 2025 bij Pathé bioscopen. Uitgezonderd de Pathé Unlimited vouchers. Deze moesten uiterlijk 20 december 2024 verzilverd worden bij Pathé.

Komt een afgelopen spaaractie ooit weer terug?

Toekomstige acties communiceren we niet, maar houd vooral onze website in de gaten daar kun je al onze lopende acties vinden.


Hoe werkt digitaal sparen?

Download de AH app en zorg ervoor dat je een ah.nl profiel hebt met een geactiveerde Bonuskaart. Je spaart dan automatisch digitaal. Op de startpagina zie je onder 'Mijn Albert Heijn' alle (spaar)acties staan waar je voor meespaart. Hier hoef je dus niks meer voor te doen!

Je spaarzegels saldo kan je alleen zien in de AH app of op de prijsscanner in de winkel als je je Bonuskaart daar scant. Dus niet op je PC of laptop.

Heb je online een bestelling geplaatst, dan worden je spaarzegels bijgeschreven op het moment dat we je bestelling voor je klaarzetten (ongeveer 5 uur voordat je je boodschappen ontvangt).

Wil je je spaaritem kopen in de winkel? Nadat je je Bonuskaart en een spaaritem hebt gescand, trekt de kassa automatisch het kortingsbedrag eraf van de spaarzegels die je in de app hebt gespaard.


Mijn digitale spaarzegels zijn niet bijgeschreven, wat nu?

Check altijd eerst je 'Spaargeschiedenis'. Deze vind je terug als je op de betreffende spaaractie klikt onder 'Mijn Albert Heijn' in de AH app. Als je naar beneden scrollt zie je overzichtelijk hoeveel zegels er per (web) winkelbezoek zijn bijgeschreven.

Normaal gesproken worden je digitale spaarzegels vrijwel meteen na je winkelbezoek bijgeschreven. Bij je online bestelling worden je spaarzegels al minimaal 5 uur vóór de levering van jouw boodschappen bijgeschreven.

Soms is er wat vertraging. Zijn je zegels 1 dag na winkelbezoek nog niet bijgeschreven? Ga dan even bij de winkel langs. Zijn je zegels niet bijgeschreven bij je online bestelling? Wacht dan maximaal 5 werkdagen. Zijn de zegels dan nog niet bijgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Gerelateerde artikelen

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?